AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #1 Skrevet 23. juni 2015 Orker ikke aa skrive alt paa nytt, saa jeg kopierer bare direkte fra et annet forum jeg har skrevet i uten hell. hadde satt utrolig pris paa svar! I have downloaded a file with subtitle for the whole season 1 of Hannibal in Farsi/Persian. Episode 1-5 would show the subtitle perfectly, but when I came to episode 6 it turns out that this one (and all other i find on the internet for episode 6) is in ANSI (I have learned ANSI and UTF-8 by searching for answers sadly for hours now). I found out that I could download NotePad++ and I have done that, but when I try to convert from ANSI to UTF-8 I go from: 1 00:00:00,000 --> 00:00:01,450 ...Âäå ÏÑ "åÇäíÈÇá" ÐÔÊ to 1 00:00:00,000 --> 00:00:01,450 ...äΥ Б "戤ᢠѐՊ In other words, no Persian og Farsi. My goal would be: 1 00:00:00,000 --> 00:00:01,450 ...آنچه گذشت Could somebody help me, I see that this would be a problem in the future also, as episode 8 is in ANSI as well. Anonymous poster hash: 6ba2f...424
Lutetium 71 Skrevet 23. juni 2015 #2 Skrevet 23. juni 2015 Hvilken spiller? Om du bruker Media Player Classic kan du forsøke trikset fra innlegg nr to her. Aner ikke om det funker, men det virket litt logisk.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #3 Skrevet 23. juni 2015 Hvilken spiller? Om du bruker Media Player Classic kan du forsøke trikset fra innlegg nr to her. Aner ikke om det funker, men det virket litt logisk. har media player og kmplayer. kan sikkert laste ned fler hvis det skulle hjelpe. Anonymous poster hash: 6ba2f...424
Lutetium 71 Skrevet 23. juni 2015 #4 Skrevet 23. juni 2015 (endret) har media player og kmplayer. kan sikkert laste ned fler hvis det skulle hjelpe. Anonymous poster hash: 6ba2f...424 Ok. Du finner den her. En ekstra bonus med Media Player Classic (eller Media Player Classic - Home Cinema som på linken), er at den kan hente ned subtitles for deg. Det varierer naturligvis hvor mange subtitles den finner, og selv bruker jeg bare engelsk tekst, men det er en veldig kjekk funksjon. Endret 23. juni 2015 av Lutetium 71
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #5 Skrevet 23. juni 2015 Ok. Du finner den her. En ekstra bonus med Media Player Classic (eller Media Player Classic - Home Cinema som på linken), er at den kan hente ned subtitles for deg. Det varierer naturligvis hvor mange subtitles den finner, og selv bruker jeg bare engelsk tekst, men det er en veldig kjekk funksjon. fungerer ikke dessverre, f[r ikke opp noe n[r jeg trykker p[ download. Anonymous poster hash: 6ba2f...424
Lutetium 71 Skrevet 23. juni 2015 #6 Skrevet 23. juni 2015 (endret) fungerer ikke dessverre, f[r ikke opp noe n[r jeg trykker p[ download. Anonymous poster hash: 6ba2f...424 Ah, ja. Da har den ikke funnet noe, desverre. Ikke alltid den finner subtitles. Fikk du til å bruke dine egne subtitles da? (Enten legger du dem i samme mappe som film-filene, og gir dem samme navn, eller du velger subtitle manuelt med ctrl + L) (Du bruker visst engelsk tegnsett forresten, du skriver [ isteden for å) Endret 23. juni 2015 av Lutetium 71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå