lene24 Skrevet 4. september 2004 #1 Skrevet 4. september 2004 hei alle kommende bruder.... Er litt nysgjerrig på hvilke farger dere skal bruke i bryllupet deres? Har selv valgt å kombinere lime/hvit/creme samt ha kvister o.l i mørkt tre. Er det noen andre som har valgt lime som farge, er jeg interessert i tanker/ ideer rundt dette. Jeg er veldig glad i mørkt tre, og i kurv, så skal b.la bruke dekorasjonsballer som pynt og bordkort :-)
Calla Skrevet 4. september 2004 #2 Skrevet 4. september 2004 Jeg er selv veldig glad i lime, men har valgt å ikke bruke det i mitt bryllup. En venninne av meg hadde lime og hvitt i sitt bryllup i juni, og det ble utrolig lekkert! Hun Brukte høye sylinder-vaser som hun puttet hvite og limegrønne orkideer opp i... Hun hadde vasket røttene til orkideene og lot de henge ned i de høye vasene av glass... Rundt røttene hadde hun surret ståltråd. Utrolig fint! Sylindervasene var i forskjellige størrelser, noen veeldig høye og noen lavere. Selv har jeg tenkt litt på en ikke for sterk tyrkis-farge, men er ikke helt sikker enda...
Gjest Tex Skrevet 4. september 2004 #3 Skrevet 4. september 2004 Vi hadde mørkerødt, grønt, ivory og sølv.
Bokalven Skrevet 4. september 2004 #5 Skrevet 4. september 2004 Har ikke tenkt så mye på akkurat dette enda, men kjenner jeg meg selv vil det antagelig gå i sort og lilla... Men, det er jo lenge igjen enda.
Lullu Skrevet 4. september 2004 #6 Skrevet 4. september 2004 Vi skal ha hvitt, champagne, brunt, kobber, sølv og noe gull. (Altså noen høstfarger). Er veldig fornøyde selvsagt
majan Skrevet 4. september 2004 #8 Skrevet 4. september 2004 vi skal gifte oss på høsten og jeg får ikke bestemt meg om vi skal ha høstfarger eller ivory..........
cecily Skrevet 4. september 2004 #9 Skrevet 4. september 2004 :o Farger og stæsj tenkte jeg ikke på før uken før. Det har aldri slått meg faktisk.
Runa Skrevet 4. september 2004 #10 Skrevet 4. september 2004 Lyselilla, sølv og en eller annen farge til... vet bare ikke hvem enda. Men har nesten 9 mnd på å bestemme meg, hvilket bør holde :-) Jeg har forresten sett noen telysholdere i glass i en limeaktig farge, hvilket ga utrolig fint skimmer. Kunne være en ide... bare at jeg husker ikke helt hvor jeg så dem hen :-( Sorry. Runa (25/6-05).
Lullu Skrevet 5. september 2004 #11 Skrevet 5. september 2004 vi skal gifte oss på høsten og jeg får ikke bestemt meg om vi skal ha høstfarger eller ivory.......... Hva med begge deler? Ivory + innslag av høstfarger? For mye farger syntes jeg kan blir "litt for mye" hvis du skjønner
magnhild Skrevet 5. september 2004 #12 Skrevet 5. september 2004 Vi skal ha rødt, gull og ivory/hvitt tenker jeg. Også innslag av grønt selvsagt. Mørkerøde gerbere på bordet med gullståltråd rindt vasene. Tja også vil jeg ha hvit og grønn bukett, med innslag av rødt... Tja, jeg tar det litt som det kommer...
majan Skrevet 5. september 2004 #13 Skrevet 5. september 2004 Hva med begge deler? Ivory + innslag av høstfarger? For mye farger syntes jeg kan blir "litt for mye" hvis du skjønner hmm nå fikk jeg litt mer og tenke på :klø:
Martha Stewart Skrevet 5. september 2004 #14 Skrevet 5. september 2004 Mest mulig hvitt! Som er en klassisk, elegant og uslåelig bryllupsfarge i mine øyne... Kanskje det blir innslag av lyseblått og sølv i tillegg.
Gjest Anonymous Skrevet 6. september 2004 #15 Skrevet 6. september 2004 Vi hadde varme farger i vårt bryllup. Invitasjoner, bordkort, blomstene i kirken, brudebuketten og blomstene til bordpynt var i fargene rødt, gult og oransje. I tillegg var jo dukene hvite og lysene og serviettene var kremhvite. Dette var ting som jeg tenkte en del på før bryllupet, men på den store dagen la jeg faktisk nesten ikke merke til hvordan bordet var pyntet.
Linn3c Skrevet 6. september 2004 #16 Skrevet 6. september 2004 Me skal ha lilla og grønt, samt ein heilt lys, kvitaktig farge, gjerne creme eller ivory, og så mørkeraud.
smofie Skrevet 6. september 2004 #17 Skrevet 6. september 2004 Vi hadde champagneroser, sølvkandelabere og eføy.På bordene ( runde åtte-manns bord) hadde vi hvite duker med brudeslørstoff dandert utover med sølvsløyfer på 4 punkter hengende ned på sidene.
Cajsa Skrevet 6. september 2004 #18 Skrevet 6. september 2004 Vi skal ha ivory og isblått. :D Vinterbryllup!
Vendelin Skrevet 7. september 2004 #19 Skrevet 7. september 2004 Sølv og hvitt. Skal i tillegg ha eføy på bordet og hvite blomster.Mest liljekonvaller, men vi er noen allergikere så bruker sterkt luktende blomster med forsiktighet. Det blir et "tidlig-sommer-bryllup." Har et uteområdet hvor jeg skal pynte med bjørkeris og markblomster.
Gjest Gjest_Maria_* Skrevet 12. februar 2010 #20 Skrevet 12. februar 2010 Jeg har vært i Bergen med venninner nå nettopp. Vi diskuterte mye farger. Jeg synes det hørtes spennende å ha en sølvfarge og en farge til, men vet ikke hvilken... Har også tenkt på mørkblå og hvit. Noen ideer til hva jeg kan ha til sølvfargen? Så tenker jeg at jeg må kombinere invitasjonskortene med fargene jeg skal ha:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå