AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #1 Skrevet 22. juni 2015 Jeg møtte en fyr gjennom tinder, endte opp med å ha sex. Vi hadde kjempegod kontakt, følte han kunne funnet noen andre om det bare handlet om sex, i tillegg hadde vi en super kjemi. Han måtte reise bort ikke lenge etter vårt siste møte, og vi ble enige om å fortsette som venner. Var greit helt til han sendte en meld om at jeg var bra. Og de to neste ukene sendte jeg ofte meld og snap til han for å holde kontakten og fordi jeg plutselig etter den "du er bra"-teksten ble betatt av han og ideen av han med meg. Føler i ettertid at jeg bare har ødelagt vennskapet vårt og sjansen for å bli noe mer ved å virke såpass klengende. Jeg er ikke en klengete person, men sur for at forelskelsen gjorde meg såpass dum. Han overså flere av snappene og var ikke like på som før han dro. I ettertid tenkter jeg at jeg egt ikke vil være annet enn venn.. Hvordan kan jeg gjøre det godt igjen og kanskje få kontakt med han på nytt, starte fresht uten at han oppfatter meg som needy? Er heller ikke det, men vil ha han som venn.. Anonymous poster hash: cff54...65b
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #2 Skrevet 22. juni 2015 Er bare en ting å gjøre vennen. Og det er å ikke ta kontakt. Vent til han kontakter deg. Anonymous poster hash: 3d1b7...7eb
koskenkorva Skrevet 22. juni 2015 #3 Skrevet 22. juni 2015 Si det som det er? At du vil gjerne at dere fortsetter som venner fordi du vil ha han som venn i livet ditt? 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #4 Skrevet 22. juni 2015 Jeg har ikke tatt kontakt på flere uker. Men er det ikke lurt å vente å se om han tar kontakt når han er tilbake?Anonymous poster hash: cff54...65b
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #5 Skrevet 22. juni 2015 Jeg har ikke tatt kontakt på flere uker. Men er det ikke lurt å vente å se om han tar kontakt når han er tilbake?Anonymous poster hash: cff54...65b Dere har altså ikke vært i kontakt på flere uker, og det døde helt etter at du også sluttet å skrive først? Da tror jeg nok han har gått videre, dessverre. Anonymous poster hash: aa242...a7b 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #6 Skrevet 23. juni 2015 Det blir litt rart å gjøre en ONS/elsker om til en venn... Du var jo betatt av han, så da skjønner jeg ikke at du vil ha han som venn. Jeg ønsker i hvert fall de som ikke har besvart min interesse langt vekk (uten at jeg sier det til dem). Anonymous poster hash: df4fd...954
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå