AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #1 Skrevet 22. juni 2015 Jeg prøver å finne ut hvor jeg kan få best mulig økonomisk rådgivning. Jeg har ikke dårlig råd, men ønsker litt hjelp til å finne ut av hva som lønner seg økonomisk i forhold til skatt, salg/utleie av eiendom osv. Jeg trodde egentlig skatteetaten hadde en rådgivertjeneste, slik at man kunne komme ned og fysisk sitte med en rådgiver som hadde satt seg inn i saken din, men det ser ut som det bare er på telefon? Banken min er en internettbank, og ser ikke ut til å ha noe de heller. Jeg skal uansett sende de en mail og høre. Jeg er litt redd for at de da vil råde meg til å sette alle pengene i fond som de har eller lignende. Så litt skeptisk til banken. Ser at det er flere firmaer som tilbyr rådgivning, men jeg aner ikke hvilke som er bra eller ikke. Er det noen som har mottatt økonomisk rådgivning uten å ha dårlig økonomi eller har noen tips om hvor jeg kan henvende meg? Anonymous poster hash: acd47...d8d
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #2 Skrevet 22. juni 2015 .... fortsett innlegget her med nødvendig informasjon for å gi deg råd? Anonymous poster hash: 36649...b2d
Poserose Skrevet 22. juni 2015 #3 Skrevet 22. juni 2015 Er det ikke noen advokater som driver med sånt?
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #4 Skrevet 23. juni 2015 .... fortsett innlegget her med nødvendig informasjon for å gi deg råd? Anonymous poster hash: 36649...b2d Trenger råd for å finne ut hvordan jeg bør ha det skattemessig, med forskuddskatt og skatt på arbeidsinntekt. Har en inntekt som varierer veldig fra år til år og er umulig å si hvor mye det kommer til å ligge på hvert år. Trenger også gode råd til hva jeg skal gjøre med formuen min. Nå er alt i eiendom, men jeg lurer på om jeg bør selge (noe) og kanskje investere på andre måter. Kanskje det blir mer forutsigbart da? Problemet er vel at jeg føler jeg har lite kunnskap om hva som er lurt og litt lei av hvorda ting er nå Anonymous poster hash: acd47...d8d
Gjest Evans Skrevet 23. juni 2015 #5 Skrevet 23. juni 2015 (endret) Er det ikke noen advokater som driver med sånt? Jo, det er det sikkert. Men hvilke er de gode? Er noen rare blandt advokater - som i alle andre yrkedsgrupper Redd for at når jeg ikke har så mye kunnskap, kan jeg lett falle for dårlige råd. Blæ.... Glemte å være anonym! Søren.. Jaja! 😝 Endret 23. juni 2015 av Evans
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå