Gå til innhold

Stativ til bijouterie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, vet ikke helt hvordan bijouterie skrives, men jeg tenker altså på øredobber,smykker, armbånd osv.

Er det noen som selger stativer til slikt? Jeg har store mengder i ulike bokser, på kroker osv, men har lyst på et slags stativ jeg kan henge smykker på og feste øredobber i så jeg får skikkelig orden - og oversikt/tilgang.

Jeg så et kult stativ formet som et tre hos Bella Donna og nå når de byttet utstilling ba jeg om å få kjøpe et, men det var ikke aktuelt.

Noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ett sånt til smykker, øreringer mm. Kjøpte det fra ett parfymeri som hadde opphørssalg.

Skrevet

Det finnes sånne små stativer som er laget for kopper. Synes å huske jeg så TilBords hadde det.

Kan kanskje bruke de?

Skrevet

Jeg er en skikkelig øredobb-freak. Etter år med kaos i smykkeskuffen fant jeg ut at en glassbolle kunne løse problemet. Henger alle øredobbene rundt på kanten av den - da er det lett å se hva man har. Ned i bollen ligger ringer og armbånd.

Ganske praktisk :)

Skrevet

Jeg har også lurt på hvordan jeg skal få orden... :-?

Skrevet

Jervarehandelen selger jo slike små nøkkelstativer som kan brukes til smykker.

Skrevet

Supert, flere gode ideer her! Hos Bella Donna har de forresten fått inn et stort lekkert smykkeskrin, men det er ikke helt det jeg har tenkt meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...