Gjest Paff Skrevet 4. september 2004 #1 Skrevet 4. september 2004 Poncho Pelsstøvletter Noe med rutemønser Noe mørklilla Fargerike strømpebukser
Gjest Anonymous Skrevet 5. september 2004 #3 Skrevet 5. september 2004 -feminine, røffe, svarte støvletter som passer til både skjørt og bukse -svart klassisk skinnjakke -mørk grå regnbukse og gummistøvler -tynne ullsokker -fòret treningsjakke
*M* Skrevet 5. september 2004 #4 Skrevet 5. september 2004 Militærgrønn parkas jakke, som jeg ikke finner noe sted!!! :evil:
Dagensdiva Skrevet 5. september 2004 #5 Skrevet 5. september 2004 -Poncho (kjøpte noen i usa) - Høye/lave støveletter, sorte, hvite, gjerne andre farger også... - Blazers, skikkelige med snitt - Skjerf - SKJØRT!
Gjest 1111 Skrevet 5. september 2004 #6 Skrevet 5. september 2004 -Mørke skjørt -Svart jakke -Ny bukse.. Men blir en stund til ennå..
Gjest Mrie29 Skrevet 5. september 2004 #8 Skrevet 5. september 2004 Helt klart noe nytt undertøy, gjerne noe med litt størrelse på, nå pakkes små stringtruser enda lenger bort enn vanlig...
philippa starck Skrevet 5. september 2004 #9 Skrevet 5. september 2004 Poncho (skal og må ha!!) Uggs (har kjøpt - rosa) Sølvbelte En lys jeans med den rette fargen, den rette modellen og den rette benlengden. (jeg kan lete i evigheter!!) En ny høstjakke. Aner ikke hvem, hva eller hvor.
Dagensdiva Skrevet 6. september 2004 #11 Skrevet 6. september 2004 Uggs (har kjøpt - rosa) Me too, kjøpte i Usa! ROSAAA!!! 8)
Gjest Tristessa Skrevet 6. september 2004 #13 Skrevet 6. september 2004 Den brune skinnjakken jeg kjøpte for en snau halvtime siden!
Gjest allium Skrevet 6. september 2004 #15 Skrevet 6. september 2004 Me too, kjøpte i Usa! ROSAAA!!! 8) Var det noe billigere der ? Skal til USA i høst nemlig.
myagi Skrevet 6. september 2004 #16 Skrevet 6. september 2004 hva er uggs? "Støvler" av skinn med ullfôr.
Gjest Lilleulv Skrevet 6. september 2004 #18 Skrevet 6. september 2004 Jeg har kjøpt meg lyseblå uggs jeg. Synes de er søte og blir gode å ha på en kald vinterdag!
Gjest Paff Skrevet 6. september 2004 #19 Skrevet 6. september 2004 Jeg oppdaterer listen min; *Poncho (har en hvit fra Accesorize) *Pelsstøvletter/Uggs (venter til litt lengre ut på høsten) *Støvler (har turkise fra Killah) *Noe med rutemønster (har lyst på en tweeddressjakke) *Noe mørklilla (skal finne en lekker genser) *Fargerike strømpebukser (er det bare å kjøpe hauger av til 24 kr på H&M!) *Brosje (har en 4 år gammel fra H&M som er kjempefin) I`m a fashion victim.
Gjest Lady-M Skrevet 7. september 2004 #20 Skrevet 7. september 2004 - Støvletter med rund tupp, skal ha disse. - Tweedskjørt - Flere mørke jeans - Poncho
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå