brukernavn1234 Skrevet 22. juni 2015 #1 Skrevet 22. juni 2015 Hei! Jeg skal passe på nevøen min noen dager i sommer. Har lyst til å dra til noen parker/steder som kan være gøy for en 3åring. Tenker at han er litt for liten til tusenfryd og sånt. Men hvor i oslo-området kan det være morsomt å dra med en tre år gammel gutt?
Gjest Inggolf Skrevet 22. juni 2015 #2 Skrevet 22. juni 2015 Dukketeater i Frognerparken Leos Lekeland Diverse lekeplasser rundt omkring i parker og barnehager
Semydfe Skrevet 22. juni 2015 #3 Skrevet 22. juni 2015 (endret) Reptilparken Den store lekeplassen i Frognerparken Finne et sted med fugler som dere kan mate Leos lekeland Hvis du har bil, er det ca 2 timers kjøretur til Amandus Dyrepark (litt sør for Hamar) Bibliotek med stor barneavdeling I sommer skal det være barneteater i Frognerparken (i tillegg til det vanlige dukketeateret) Drammensbadet (fint både inne og ute) Åpen gård Endret 22. juni 2015 av Semydfe
Schadenfreude Skrevet 22. juni 2015 #4 Skrevet 22. juni 2015 Treåringen min elsker tusenfryd! Motorsyklene, bestefars biler og "den minste bergogdalbanen" kan han kjøre gang på gang (og det pleier ikke å være så mye kø). Hvis det er varmt, er badelandet også stas.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå