Gjest Anonymous Skrevet 4. september 2004 #1 Skrevet 4. september 2004 Er nylig blitt singel. Fra før har jeg absolutt ingen venner her hvor jeg bor, kun kolleger og sånt og de er ikke i samme livsfase som meg i det hele tatt. Firmaet mitt har slitt litt i det siste som følge av litt dårlig økonomi, og det samme har vært på privaten også. Det er vel det som sliter mest. Økonomien bedrer seg snart så det er et spørsmål om å holde ut, men inntil videre innebærer det mye kjeft fra kunder og lite mat på meg og barna. Jeg er ganske stolt av meg og går ikke på kompromiss med meg selv for å få venner. Siden jeg har sterke og mange meninger og ofte oppfattes som litt "brautende" er det ikke mange som tør (?) å bli kjent med meg. Det er vel en forsvarsmekanisme, en unnskyldning for ikke å ha venner, når sanneheten er at jeg ikke er en spesielt populær type menneske. Så leser jeg om og hører kunder snakke om middager og utekvelder og bare tilfeldige besøk til venner, og jeg blir så utrolig ensom og lei meg. Jeg kan snakke om det meste, jeg er ikke kjedelig og jeg er absolutt oppegående i hodet mitt, jeg står på og jobber og prøver å få ting til selv, men en venn i byen, det greier jeg ikke å få til. Selvsagt hadde det vært godt med en ny mann, men det har jeg alltid brukt for å erstatte venner. Jeg er attraktiv nok til å finne meg en hvis jeg går inn for det, men jeg vil ikke. Jeg trenger venner. Noen å gå ut med, noen å gråte med, noen å sladre med, noen som forstår hvem jeg er kanskje bedre enn jeg gjør selv, slik mine beste venner (som dessverre bor langt unna) gjør. Noen som har litt av de samme verdiene her i livet som meg. Dette ble jo et jævla martyr-innlegg.... Men hva gjør jeg? Vet jeg kan være en kjempegod venn men jeg er visst skummel... og så er jeg løve, vi er visst litt diva av oss vi. Sukk!!!
Bunny Skrevet 4. september 2004 #2 Skrevet 4. september 2004 Det er ikke lett! Hva med å melde deg inn i en forening?Kontakt annonse? Når du treffer noen mennesker du synes er hyggelige kan du jo prøve å være litt mer bevist på å ikke virke for brautende! Være hyggelig og i møte kommende.Lykke til :-) 1
*M* Skrevet 5. september 2004 #3 Skrevet 5. september 2004 Hva med å ta et kurs i noe du er interessert i? 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #4 Skrevet 8. mars 2024 Har du fått deg partner? Anonymkode: f42eb...3fe
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #5 Skrevet 8. mars 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Har du fått deg partner? Anonymkode: f42eb...3fe Tråden er 20 år gammel... Anonymkode: d03bd...2ec
Svampebob_1 Skrevet 8. mars 2024 #6 Skrevet 8. mars 2024 On 9/4/2004 at 1:14 PM, Guest Anonymous said: Er nylig blitt singel. Fra før har jeg absolutt ingen venner her hvor jeg bor, kun kolleger og sånt og de er ikke i samme livsfase som meg i det hele tatt. Dette ble jo et jævla martyr-innlegg.... Men hva gjør jeg? Vet jeg kan være en kjempegod venn men jeg er visst skummel... og så er jeg løve, vi er visst litt diva av oss vi. Sukk!!! Jeg tenker at du nå sitter i en gylden posisjon. Jeg vet det er tøft! Jeg har vært der selv. Det å ha en slik personlighet og samtidig være såpass ensom er vondt og vanskelig! Samtidig sitter du i en gylden situasjon til å gjøre noe med det. Til tross for alle utfordringene, så ser jeg tilbake på min singeltid som noe som var veldig sunt for meg. Jeg fikk muligheten til å gjøre hva jeg ville og være akkurat meg selv. Noen har gitt deg råd om å ta kurs. Vær kreativ og lag lister over hva du kunne tenke deg å gjøre. Dra ut og opplev verden. Det trenger ikke engang å koste penger. Gjør ting du aldri har gjort før, men som du har drømt om å gjøre. Finn deg selv. Jobb med de negative og positive egenskapene dine, slik at du mestrer det sosiale bedre. Ikke se på deg selv som en ikke populær type, for dette handler om mestring. Du kan beholde de sterke meningene, men det er nok lurt å vente litt med de til du ser at den du møter tåler det. Masse positive tanker fra meg og lykke til! 🙂
Svampebob_1 Skrevet 8. mars 2024 #7 Skrevet 8. mars 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Tråden er 20 år gammel... Anonymkode: d03bd...2ec Fillern! Det så jeg ikke 🤣
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå