AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #1 Skrevet 22. juni 2015 Er det noen som har gjort dette og kan legge ut nett adresse eller opplysninger om hva og hvor? Anonymous poster hash: 9e349...3c2
stan Skrevet 22. juni 2015 #2 Skrevet 22. juni 2015 Har prøvd, men ble skeptisk til det produktet jeg fikk. Redd det kan gjøre permanent skade på emaljen. Bedre å overlate dette til noen som vet hva de gjør.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #3 Skrevet 22. juni 2015 Jeg har bestilt to ganger fra amazon, crest whitening. Det koster ca 600 og så betaler man ca 200 tror jeg det var for frakt. Er fornøyd og ikke hatt noe problemer, annet enn litt ising, men det gikk over etterhvert. Fikk en god del hvitere tenner enn jeg hadde Anonymous poster hash: f8754...ac1
Tibbie Skrevet 22. juni 2015 #5 Skrevet 22. juni 2015 Crest Funker som bare det! Brukte bare noen få strips før jeg merket stor forskjell. Fra 400 - 600 kroner. Gratis frakt om du bestiller det fra Hong Kong (eBay). Men pass på å les beskrivelsen sånn at du ikke kjøper bare et par strips. De har for vane å legge bilde av en hel eske, men du bare får 1/3 av eskens innhold
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #7 Skrevet 25. juni 2015 Ikke kjøp fra kina hvertfall. Bestilte fra to forskjellige og den ene gangen var kremen åpnet og brukt. Akuratt som en tannkrem tube hvor forseglingen nedi korka var tatt av og tuben klemt på, og gebisset man skulle bruke var også brukt. Den andre gangen hadde kremen muggnet eller blitt blandet i noe annet eller noe for den var gulaktig med grønne "bobler"/nupper på og den lysmaskinen som fulgte med minnet om en leke med uv-lys (ikke uv i det hele tatt , bare en blå diode som etterligner uv) fra Nille. Anonymous poster hash: a0e36...a2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå