Calla Skrevet 4. september 2004 #1 Skrevet 4. september 2004 hmm..tenker mye på bordplassering for tiden jeg.. Det har seg slik at min forlovede har fire "foreldre" og jeg bare ên... Han vil gjerne at hans stefar og stemor også skal sitte ved hedersbordet, da han har et meget nært forhold til dem. Uansett blir det jo liten balanse her, siden mamma er min eneste familie.... Kanskje jeg og forloveden bør sitte alene? Eller har dere noen andre ideer? den klassiske hesteskoen er jo ihvertfall utelukket...
Tina75 Skrevet 4. september 2004 #2 Skrevet 4. september 2004 Jeg hadde alle mine 4 "foreldre" ved hovedbordet. Vi gjorde det sånn at alle disse satt på min halvdel og forloverne satt på hans del. Kan sende deg en pm med oversikt hvis du vil, satt forresten i E-formasjon-blir jo i prinsippet det samme som hestesko.
helenaa Skrevet 4. september 2004 #3 Skrevet 4. september 2004 Vi hadde "alle foreldrene" spredt runde på bordene, og hadde forlovere og toastmastere nærmest oss selv.
Lullu Skrevet 4. september 2004 #4 Skrevet 4. september 2004 Vi skal ha alle våre 6 :o foreldre ved hovedbordet Mamma og pappa nærmest oss. Deretter svigers. Og deretter ny mann og kone av mamma og pappa. Syntes dere godt kan ha alle der opp jeg :-)
Calla Skrevet 5. september 2004 Forfatter #5 Skrevet 5. september 2004 Nå ble jeg litt lettet..takket være dere... Hvis jeg setter forloverne på hovedbordet også, så blir det jo nesten jevnt...
ringblomst Skrevet 5. september 2004 #6 Skrevet 5. september 2004 Kan jo fortelle om vår bordplassering, selv om jeg er helt enig i at det virker som en god løsning med alle foreldrene og forlovere på hovedbordet. Vi hadde en vifte-formasjon, med et hovedbord og langbord ut fra dette (forstod dere?). Vi satt på toppbordet med tre forlovere, toastmaster/ene søsteren hans, broren min og nevøen vår på fem. Foreldrene våre og hans andre søster og svoger satt på tre av fem forskjellige langbord. Vi ønsket å spre familien utover bordene slik at de kunne snakke med andre enn nærmeste familie under middagen - vi snakker jo med dem hele tiden, mens det er ikke så ofte at svigers feks ser søsknene sine.
Calla Skrevet 5. september 2004 Forfatter #7 Skrevet 5. september 2004 Er ikke helt sikker på om jeg skjønte bordplasseringen din ringblomst...men lurer på om det kan være noe lignende det jeg har tenkt litt på..vanskelig å forklare, men jeg skal prøve: Hovedbordet står vannrett, mens de andre bordene skrår ut fra hovedbordet... se for dere en barnetegning/stektegning av et tre. Bordene blir som grenene på treet..mens hovedbordet blir...tja..som en rett strek øverst på tretoppen... Nå ble det mye surr her...
ringblomst Skrevet 5. september 2004 #8 Skrevet 5. september 2004 Tror vi forstod hverandre, cons - overraskende nok . Vårt hovedbord hadde formen som et tilnærmet kvadrat. Brudeparet satt på en side med 3 på hver side og ingen i bunn. Vi hadde 5 grener/langbord.
Calla Skrevet 5. september 2004 Forfatter #9 Skrevet 5. september 2004 Okey... da kan jeg altså kalle det en vifte da...høres jo litt bedre ut en en tre-formasjon....
ringblomst Skrevet 5. september 2004 #10 Skrevet 5. september 2004 Okey... da kan jeg altså kalle det en vifte da...høres jo litt bedre ut en en tre-formasjon.... Noen kaller det også solstråle-formasjon .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå