AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #1 Skrevet 22. juni 2015 Er det noen her som bruker eller har brukt vektklubb.no? Følte du at det var til hjelp? Hva opplevde du som bra og evt. mindre bra? På forhånd takk for svar Anonymous poster hash: 35634...080
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #2 Skrevet 22. juni 2015 Jeg gikk ned 34 kg første gang jeg var registrert. Men da var jeg veldig motivert. Trente litt styrke og gikk tur/ syklet flere ganger i uken, etterhvert som vekta gikk ned begynte jeg å jogge og da sank vekta ennå mer. Veldig kjekt forum ( veldig motsatt av kg 😉 ) Har nå gått opp 20 kg på 4 år, skylder på ny kjæreste ( vært sammen i 4 år) ny jobb ( med mat) og fødsel. Har registrert meg igjen men utsatt å begynne, noe som er idiotisk med tanke på at det koster penger. Men begynte å registrere igjen i dag så håper jeg klarer følge det 😄Anonymous poster hash: 7e7ad...3e7
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #3 Skrevet 23. juni 2015 Kan virkelig anbefales Er veldig fornøyd med dagboka der, grei måte å holde styr på hvor mye kalorier man har spist. Anonymous poster hash: dd751...196
Gjest Gjest_Idja Skrevet 23. juni 2015 #4 Skrevet 23. juni 2015 Jeg syns ikke det er verd pengene. Forumet er veldig lite aktivt, utenom dagbøker og klubber. Sikkert grei motivasjon for noen å kosesnakke slik, men jeg savner at folk faktisk diskuterer kosthold, mat og trening utover "i dag gjorde jeg xxx". Dårlig kalorikalkulator også. Om du trenger en skikkelig sosial boost er det nok bra (men det kan du få gratis andre plasser).
Lett_plett Skrevet 20. juli 2015 #6 Skrevet 20. juli 2015 Var medlem i ett år tidligere og det hjalp veldig på motivasjonen Likte både dagboka og forumet, og gikk ned de kiloene jeg hadde tenkt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå