Gå til innhold

Kan man reise alene til syden som 17-åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det lovlig å sjekke inn på hotell og slikt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som forresten vet hvordan shoppingen er i Kroatia?

AnonymBruker
Skrevet

er flere store shoppingsenter i Split, ganske så billig og da jeg var der sist

Anonymous poster hash: b2ec8...03b
Skrevet

Er det lovlig å sjekke inn på hotell og slikt?

Meiner nokre hotell har ein regel på at ein av følge må vere over 18, men om det stemmer for alle veit eg ikkje. + må du ha med underskrift på at du får lov å reise utanlands aleine frå føresette. Eg tok kopiering av mitt og mamma sitt pass, der mamma skreiv under på at eg fekk reise.. Hugsa ikkje om det vart sjekka opp, men greitt å ha med i tilfelle :)

AnonymBruker
Skrevet

Meiner nokre hotell har ein regel på at ein av følge må vere over 18, men om det stemmer for alle veit eg ikkje. + må du ha med underskrift på at du får lov å reise utanlands aleine frå føresette. Eg tok kopiering av mitt og mamma sitt pass, der mamma skreiv under på at eg fekk reise.. Hugsa ikkje om det vart sjekka opp, men greitt å ha med i tilfelle :)

bodde du på hotell da? :)

Anonymous poster hash: b2ec8...03b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 17 år selv og skal reise til Tyrkia ''alene'' i år, reiser med 3 som er 19/20. Flyselskapet vi flyr med trenger ingenting for at jeg skal kunne reise på denne ferien, tror det er pga vi reiser med rutefly og ikke charter. Ring det flyselskapet du har tenkt til å reise med for å være sikker! Vi flyr foresten med norwegian. 
Ganske sikker på at du ikke får bestilt hotel rom selv, men du skal vel ikke på tur bare du? 

Anonymous poster hash: dccd5...bb3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...