Lostinparadise Skrevet 22. juni 2015 #1 Skrevet 22. juni 2015 Er det lovlig å sjekke inn på hotell og slikt?
Lostinparadise Skrevet 22. juni 2015 Forfatter #2 Skrevet 22. juni 2015 Noen som forresten vet hvordan shoppingen er i Kroatia?
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #3 Skrevet 22. juni 2015 er flere store shoppingsenter i Split, ganske så billig og da jeg var der sist Anonymous poster hash: b2ec8...03b
RockyRose Skrevet 23. juni 2015 #4 Skrevet 23. juni 2015 Er det lovlig å sjekke inn på hotell og slikt? Meiner nokre hotell har ein regel på at ein av følge må vere over 18, men om det stemmer for alle veit eg ikkje. + må du ha med underskrift på at du får lov å reise utanlands aleine frå føresette. Eg tok kopiering av mitt og mamma sitt pass, der mamma skreiv under på at eg fekk reise.. Hugsa ikkje om det vart sjekka opp, men greitt å ha med i tilfelle
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #5 Skrevet 23. juni 2015 Meiner nokre hotell har ein regel på at ein av følge må vere over 18, men om det stemmer for alle veit eg ikkje. + må du ha med underskrift på at du får lov å reise utanlands aleine frå føresette. Eg tok kopiering av mitt og mamma sitt pass, der mamma skreiv under på at eg fekk reise.. Hugsa ikkje om det vart sjekka opp, men greitt å ha med i tilfelle bodde du på hotell da? Anonymous poster hash: b2ec8...03b
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #6 Skrevet 24. juni 2015 Jeg er 17 år selv og skal reise til Tyrkia ''alene'' i år, reiser med 3 som er 19/20. Flyselskapet vi flyr med trenger ingenting for at jeg skal kunne reise på denne ferien, tror det er pga vi reiser med rutefly og ikke charter. Ring det flyselskapet du har tenkt til å reise med for å være sikker! Vi flyr foresten med norwegian. Ganske sikker på at du ikke får bestilt hotel rom selv, men du skal vel ikke på tur bare du? Anonymous poster hash: dccd5...bb3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå