AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #1 Skrevet 22. juni 2015 Hei, Jeg trenger deres råd, tips, erfaringer da jeg ikke skjønner meg på meg selv. Jeg dater en veldig ålreit fyr som jeg liker godt. Han er morsom, interessant, kjekk... Likevelt tar jeg meg i å tenke på eksen (fra et halvt år siden). Hvorfor? Er det fordi han nye minner om han gamle? Synes egentlig ikke at de er så like at dét skal være grunnen... Er det fordi jeg nå innser at gresset ikke er grønnere på den andre siden, og at jeg savner eksen? Er noen her med lignende erfaringer? Så dere det som et problem? Gikk det over? Anonymous poster hash: 9de99...bcd
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #2 Skrevet 22. juni 2015 Hei, Jeg trenger deres råd, tips, erfaringer da jeg ikke skjønner meg på meg selv. Jeg dater en veldig ålreit fyr som jeg liker godt. Han er morsom, interessant, kjekk... Likevelt tar jeg meg i å tenke på eksen (fra et halvt år siden). Hvorfor? Er det fordi han nye minner om han gamle? Synes egentlig ikke at de er så like at dét skal være grunnen... Er det fordi jeg nå innser at gresset ikke er grønnere på den andre siden, og at jeg savner eksen? Er noen her med lignende erfaringer? Så dere det som et problem? Gikk det over? Anonymous poster hash: 9de99...bcd Jeg tror det spørs litt på hvordan det ble slutt. Jeg ble selv dumpet av kjæresten min i sin tid hvor han ble sammen med en av mine beste venninner etterpå. Det tok meg mange år å komme over og det var ikke før jeg ble sammen med en ny og vi snakket om det jeg hadde opplevd at jeg greide å komme meg videre. Jeg hadde ikke snakket om det til noen tidligere, noe som gjorde at jeg ikke fikk bearbeidet det skikkelig. Etter det ble det mye lettere og jeg tenkte ikke på dem lenger. Det er ikke unormalt å tenke på sin forrige kjæreste spesielt hvis man var veldig glade /elsket personen høyt. Men i min erfaring går det over når man kommer inn i et nytt forhold. Man glemmer jo aldri sine tidligere men minnene og følelsene blekner med tiden. Anonymous poster hash: bfc94...b0b
Den mystiske Skrevet 22. juni 2015 #3 Skrevet 22. juni 2015 Tenker nok at du savner eksen din her fortsatt i sinnet. Tiden leger alle sår, så gi han nye fyren tid og litt avstand. Eksempelvis foreslå aktiviteter for at dere kan bli bedre kjent. Gå sammen i park et cetera.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå