Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har holdt på med en fyr i snart tre uker og har har hele tiden vært litt mer på enn det jeg har.

Fikk nettopp melding fra han hvor det står: Hei. Savner deg 😍

Hva svarer jeg på dette? Jeg savner ikke han. Dette er tredje meldingen jeg får der han skriver at han savner meg, men på de to andre har han skrevet andre ting også så jeg har sluppet unna. Men nå står det bare det så jeg kan ikke bare ignorere den.

Jeg jobber borte omtrent hele uka og da er jeg på JOBB... Blir for mye for meg dette her. Han får støtte fra NAV fordi han er jobbsøker så han har mye dødtid hvis det er relevant.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Stakkars fyr.

Anonymous poster hash: bb644...2c6
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Du får bare si at det blir for voldsomt for deg og kanskje finne en annen som du er på bølgelengde med.

Anonymous poster hash: 158eb...4ff

• Liker 1
Gjest Mythic
Skrevet

Hei.

Har holdt på med en fyr i snart tre uker og har har hele tiden vært litt mer på enn det jeg har.

Fikk nettopp melding fra han hvor det står: Hei. Savner deg

Hva svarer jeg på dette? Jeg savner ikke han. Dette er tredje meldingen jeg får der han skriver at han savner meg, men på de to andre har han skrevet andre ting også så jeg har sluppet unna. Men nå står det bare det så jeg kan ikke bare ignorere den.

Jeg jobber borte omtrent hele uka og da er jeg på JOBB... Blir for mye for meg dette her. Han får støtte fra NAV fordi han er jobbsøker så han har mye dødtid hvis det er relevant.

Han fisker etter om du føler det samme som han gjør. Skjønner at du synes det er vanskelig å svare på en sånn melding. Du kan jo ikke akkurat svare: "Å ja, jeg savner ikke deg" :P

Vet ikke helt hva jeg hadde svart. Det kommer jo helt an på om du er interessert i å fortsette med han eller ikke?

AnonymBruker
Skrevet

Hei, takk for det. Men jeg ønsker at vi går litt roligere fram. 

Anonymous poster hash: 27b8f...3b4
  • Liker 1
Skrevet

Stakkars fyr.

Stakkars de som får råd hos deg.

• Liker 1
Skrevet

Han fisker etter om du føler det samme som han gjør. Skjønner at du synes det er vanskelig å svare på en sånn melding. Du kan jo ikke akkurat svare: "Å ja, jeg savner ikke deg" :P

Vet ikke helt hva jeg hadde svart. Det kommer jo helt an på om du er interessert i å fortsette med han eller ikke?

Haha nei det blir litt dumt. Jeg liker han, men han kveler det veldig med å være så på. Hmm må tenke litt hva jeg skal svare. Skal si i fra hva det ble ☺️

AnonymBruker
Skrevet

Stakkars de som får råd hos deg.

Du leker jo bare med ham. Selvfølgelig er det synd på ham.

• Liker 3
Gjest gjestvest
Skrevet

Tull det bort. Si noe ala: " Hehe, du må finne på litt mer å gjøre, skjønner jeg? "

Skrevet

Oi ser at den meldinga ble sendt klokken fire. Jeg ble bare å svare at jeg har hatt mye å gjøre i dag og at det er dårlig dekning og at jeg ikke fikk meldinga før nå... Unngikk å svare. Tror jeg heller snakker med han når jeg kommer hjem.

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Si at bla bla du er en hyggelig fyr, men tror ikke det kan bli noe mer mellom oss.

Skrevet

Du leker jo bare med ham. Selvfølgelig er det synd på ham.

Åja javel. Ok daså.

AnonymBruker
Skrevet

Folk har tydeligvis forskjellig terskel på å skrive "savner deg", jeg har ingen problemer med å skrive det selv om jeg ikke savner personen.

Anonymous poster hash: 2792a...6c1
Skrevet

Husker exen, som  jeg fikk en melding ifra etter første dagen "Savner deg, glad i deg pus <3 <3 <3"

Ehm....

Jeg kveles også av slike gutter  x)

Skrevet

Folk har tydeligvis forskjellig terskel på å skrive "savner deg", jeg har ingen problemer med å skrive det selv om jeg ikke savner personen.

Ja jeg blir dårlig av å lyge til andre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg blir dårlig av å lyge til andre.

Godt mulig, men du løy jo nå nettopp uansett:

Oi ser at den meldinga ble sendt klokken fire. Jeg ble bare å svare at jeg har hatt mye å gjøre i dag og at det er dårlig dekning og at jeg ikke fikk meldinga før nå... Unngikk å svare. Tror jeg heller snakker med han når jeg kommer hjem.

• Liker 2
Skrevet

Vær ærlig med fyren, og si at du ikke savner han.

Det er bedre å si det rett ut enn å prøve å "lure" til et svar som kan misforstås fra hans side.

• Liker 1
Skrevet

Hei, takk for det. Men jeg ønsker at vi går litt roligere fram. 

Anonymous poster hash: 27b8f...3b4

Beste hittil.

• Liker 3
Gjest gjestvest
Skrevet

Vær ærlig med fyren, og si at du ikke savner han.

Det er bedre å si det rett ut enn å prøve å "lure" til et svar som kan misforstås fra hans side.

Hvorfor skal hun svare med en ærlighet som sårer. Hun liker fyren.

Hun har opplyst om at han er arbeidssøker, og har derfor mye dødtid. Da er det bedre å heller si det jeg foreslo enn å si noe som sårer. 

Skrevet

Jeg er ofte enig med deg gjestvest, men jeg synes helt klart det er best med klart budskap her, selv om det kan såre litt.

Kanskje ting går seg til hvis han roer ned?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...