AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #1 Skrevet 22. juni 2015 Jeg sliter med å være nummer 3 eller 4, eller noen ganger nederst i rangstigen. Jeg synes det er vanskelig å forholde meg til at han har barn fra før, at det styrer livet vårt hele tiden. Hele livet mitt dreier seg om hans barn, hans eks og hans eks familie. Eksen bestemmer når jeg skal ha ferie, når jeg skal på helgetur etc.etc. Jeg blir gal av dette og har egentlig bestemt meg for for å bli singel. Spørsmålet er om det noen gang blir bedre?Anonymous poster hash: b583b...b29
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #2 Skrevet 22. juni 2015 Jeg sliter med å være nummer 3 eller 4, eller noen ganger nederst i rangstigen. Jeg synes det er vanskelig å forholde meg til at han har barn fra før, at det styrer livet vårt hele tiden. Hele livet mitt dreier seg om hans barn, hans eks og hans eks familie. Eksen bestemmer når jeg skal ha ferie, når jeg skal på helgetur etc.etc. Jeg blir gal av dette og har egentlig bestemt meg for for å bli singel. Spørsmålet er om det noen gang blir bedre?Anonymous poster hash: b583b...b29 Ja. Når barna er voksne. Anonymous poster hash: bc82b...93c
Gjest O.G. Skrevet 22. juni 2015 #3 Skrevet 22. juni 2015 Vi vet jo at det blir sånn når man blir ilag med noen med barn fra før.
RightNow Skrevet 22. juni 2015 #4 Skrevet 22. juni 2015 Du må jo kanskje snakke med han og fortelle at du setter pris på å kunne være med å bestemme enkelte ting som gjelder ferier etc.. Dersom dette er totalt umulig for han, så hadde nok jeg gått. Jeg har selv et barn fra før sOm min nåværende samboer måtte "deale" med at jeg og eksen hadde avtaler i forhold til når feriene skulle deles osv. Men jeg var veldig opptatt av at samboeren skulle forstå hvorfor det måtte bli sånn, men st utover det så kunne vi gjøre andre ting sammen med guttungen og uten guttungen (når han var hos sin far). Dere er et par og da må han også respektere dine ønsker.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #5 Skrevet 22. juni 2015 Forståelig at barna kommer først, men ikke fanken om jeg hadde godtatt å bli satt bak eksen og eksens familie. Snakk med kjæresten din og fortell hva du føler. Er du den første kjæresten etter bruddet med barnets mor? Kanskje kjæresten din ikke helt vet hvordan han skal "håndtere" situasjonen? (Og gjør dette på helt feil måte)Anonymous poster hash: 9f5e1...3f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå