Gå til innhold

Steketermometer i oppvaskmaskin?

Anbefalte innlegg

Gjest Brienne of Tarth
Skrevet

Jeg har Bosch stekeovn med integrert steketermometer, jeg lurte på om man kan vaske steketermometeret i oppvaskmaskin? Det står ikke noe om det i bruksanvisningen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ville jeg ikke gjort hvis det var mitt. Vasker mitt med såpe og vann med en klut bare.

• Liker 2
Gjest Brienne of Tarth
Skrevet

Det ville jeg ikke gjort hvis det var mitt. Vasker mitt med såpe og vann med en klut bare.

Det er det jeg også har gjort, men det hadde vært så mye kjekkere hvis det hadde gått i oppvaskmaskinen. ;)

Skrevet

Det er det jeg også har gjort, men det hadde vært så mye kjekkere hvis det hadde gått i oppvaskmaskinen. ;)

Hvorfor det? Det tar bare noen sekunder å vaske det med oppvaskkluten.

• Liker 2
Gjest Brienne of Tarth
Skrevet

Hvorfor det? Det tar bare noen sekunder å vaske det med oppvaskkluten.

Fordi jeg aldri gidder å gjøre det med en gang (det er for varmt), så glemmer jeg det og det ligger til neste dag og da sitter alt så veldig mye mer fast. ;)

AnonymBruker
Skrevet

Å gud nei! Det ville jeg aldri ha gjort.

Anonymous poster hash: 48bac...ac8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har Bosch stekeovn med integrert steketermometer, jeg lurte på om man kan vaske steketermometeret i oppvaskmaskin? Det står ikke noe om det i bruksanvisningen.

Vil du ødelegge det, så kan du være like :dum: som meg og putte det i oppvaskmaskinen!

Anonymous poster hash: da3ca...859

Gjest Brienne of Tarth
Skrevet

Vil du ødelegge det, så kan du være like :dum: som meg og putte det i oppvaskmaskinen!

Anonymous poster hash: da3ca...859

Ok, ok, jeg har skjønt at jeg ikke skal ha det i oppvaskmaskinen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...