Gjest Anonymous Skrevet 6. september 2004 #41 Skrevet 6. september 2004 Jeg elsker oral-sex' date=' både å gi det og få det, men jeg har ikke sansen for 69. Liker ikke tanken på at han da får nesen rett ved et sted neser ikke har noe å gjøre.... :-?[/quote'] haha - enig! Jeg vil ikke at han skal se inn i rompa mi, liksom... Synd, for ellers er det nokså godt...
Gjest Anonymous Skrevet 6. september 2004 #42 Skrevet 6. september 2004 Man kan hverken gi oralsex med maks nytelse for den andre' date= eller motta med maks nytelse for en selv, om det pågår samtidig. Jo, det kan man, men det er ikke sikkert du har trent lenge nok ennå.
Gjest gjest1 Skrevet 6. september 2004 #43 Skrevet 6. september 2004 Liker både å få og gi munnsex' date=' men ikke på samme tid, så jeg faller vel under kategorien 'liker ikke 69'. Synes det er vanskelig å konsentrere meg om å gjøre det godt for ham når han gjør sitt, eller så konser jeg om ham og glemmer hva som skjer med meg. Når det kommer til sex har jeg visst litt vanskelig for å gjøre to ting på en gang! [/quote'] Å jeg som trodde jeg var alene om å ha det sånn...
Gjest Anonymous Skrevet 7. september 2004 #44 Skrevet 7. september 2004 Her var det mye rart! Synes spesielt det var rart med henne som ikke likte å motta oralsex - hvorfor ikke?? Selv så elsker jeg 69 - både når jeg er oppå, under og på siden.
Gjest Gjesta Skrevet 7. september 2004 #45 Skrevet 7. september 2004 69 er en herlig variasjon syns jeg - spiller ingen rolle om en av oss blir litt distrahert - det er jo en del av gamet! Orker ikke bekymre meg for om sex'en er 100% tilfredsstillende for begge parter hver gang - det handler om å gi og ta. Virker som om veldig mange er opptatte av hvordan sex'en foregår, ikke hva den betyr... :klø: K
Gjest Anonymous Skrevet 8. september 2004 #46 Skrevet 8. september 2004 På meg virker det som om det er mange med rompefobi som ikke klarer 69`ern. Man kan jo faktisk vaske seg både her og der før man gjør det, trenger ikke stikke nesa i et utedass vist man kan unngå det Jeg synes det er drit godt, sambo digger det, og det er ikke alltid at det ender med full pumping etterpå. Av og til er det bare så utrolig godt med oralsex at det ender med orgasme for både meg og han. Hurra for oss!!
Gjest glamourgirl Skrevet 8. september 2004 #47 Skrevet 8. september 2004 :o Jeg skal love dere at hvis dere har 69 så tenker ikke mannen "her lukter det rompe", det er nok mange andre lukter som er mer overstrømmende hvis du er kåt nok... Jepp 69 er bra, jeg elsker den stillinga og det er ikke noe problem å nyte og å gi samtidig, alvorlig talt, vi er kvinner, vi er skapt til å gjøre mye mer enn to ting på en gang. Enig med Tispa, velse gjør mester!
Suzy Skrevet 9. september 2004 #48 Skrevet 9. september 2004 Det er snakk om trening og trening er gøy Liker 69 jeg
aline Skrevet 9. september 2004 #49 Skrevet 9. september 2004 jeg liker både sex og romper jeg , men er ikke spesielt begeistret for 69ern, så gjør jeg det, så er det hovedsaklig for å tilfredsstille partner som tenner på det, og da er det igrunnen bare distraherende og stress! klart jeg kunne øvd og øvd, men hvorfor det? når det er andre ting som man kan gjøre som er (i min mening) like godt og bedre? jeg gir mer en jeg mottar når jeg sitter på topp også jeg, har ikke noe med at jeg ikke har det godt selv, kan ha det rett så deilig der oppe jeg, men ofte så gir jeg mer når jeg sitter der, fordi jeg da har muligheten til å yte noe jeg ikke får like godt til når jeg f.eks ligger underst. Til deg som reagerte på en som sa hun ikke likte oralsex, vi liker forskjellige ting, vi MÅ ikke like det samme for å være normale, det er heller ikke nødvendig å forstå hvorfor andre ikke liker det samme, så lenge dere ikke har tenkt å ha sex med hverandre. (kunne overlevd uten oralsex selv jeg, selv om jeg ikke vil trekke det så langt som til at jeg ikke liker det, for det gjør jeg, i rett mengde og situasjon)
Lala Skrevet 9. september 2004 #50 Skrevet 9. september 2004 Liker både å få og gi munnsex, men ikke på samme tid, så jeg faller vel under kategorien 'liker ikke 69'. Synes det er vanskelig å konsentrere meg om å gjøre det godt for ham når han gjør sitt, eller så konser jeg om ham og glemmer hva som skjer med meg. Når det kommer til sex har jeg visst litt vanskelig for å gjøre to ting på en gang! Wow veldig enig.. Trodde kanskje det bare var meg jeg. Går greit noen ganger da. Jeg liker det jo, men jeg foretrekker kanskje å først gi blow og så få selv etterpå. Eller 69 med at han fortsetter på meg etter at han er ferdig.
Gjest Anonymous Skrevet 9. september 2004 #51 Skrevet 9. september 2004 Bare et lite spørsmål angående 69. er det vanlig å ha det på ONS? Jeg syns kanskje det er litt personlig, noe man har med en kjæreste man stoler på, noen tanker om det?
Suzy Skrevet 9. september 2004 #52 Skrevet 9. september 2004 Bare et lite spørsmål angående 69. er det vanlig å ha det på ONS? Jeg syns kanskje det er litt personlig, noe man har med en kjæreste man stoler på, noen tanker om det? vanlig og vanlig... det er vel lettere at det er vellykket med noen du er trygg på og kjenner godt...
^me^ Skrevet 9. september 2004 #53 Skrevet 9. september 2004 Liker både å få og gi munnsex' date=' men ikke på samme tid, så jeg faller vel under kategorien 'liker ikke 69'. Synes det er vanskelig å konsentrere meg om å gjøre det godt for ham når han gjør sitt, eller så konser jeg om ham og glemmer hva som skjer med meg. Når det kommer til sex har jeg visst litt vanskelig for å gjøre to ting på en gang! [/quote'] som om jeg skulle skrevet det selv..
Gjest Poirot Skrevet 9. september 2004 #54 Skrevet 9. september 2004 Bare et lite spørsmål angående 69. er det vanlig å ha det på ONS? Jeg syns kanskje det er litt personlig, noe man har med en kjæreste man stoler på, noen tanker om det? Om det er vanlig vet jeg ikke, men jeg har aldri hatt det på ons.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå