Gå til innhold

69

Gjest anonym

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!

Jeg tenkte jeg skulle høre litt med dere her på KG:

Jeg er veldig glad i sex, og med min nye kjæreste har jeg virkelig oppdaget hvor deilig 69-stillingen kan være; enten ved at jeg ligger/står over han eller at vi begge ligger på siden. :tunge1:

Diskuterte dette for noen år siden på et diskusjonsforum og nener at det da var mange som syntes 69 bare var stress osv.

Liker dere 69? Evt har dere flere tips til hvordan den kan gjøres?

Christine

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker både å få og gi munnsex, men ikke på samme tid, så jeg faller vel under kategorien 'liker ikke 69'. Synes det er vanskelig å konsentrere meg om å gjøre det godt for ham når han gjør sitt, eller så konser jeg om ham og glemmer hva som skjer med meg. Når det kommer til sex har jeg visst litt vanskelig for å gjøre to ting på en gang! :ler:

Skrevet

Har aldri prøvd denne stillingen, men er heller ikke så begeistret for oralsex, så..

Skrevet
Liker både å få og gi munnsex' date=' men ikke på samme tid, så jeg faller vel under kategorien 'liker ikke 69'. Synes det er vanskelig å konsentrere meg om å gjøre det godt for ham når han gjør sitt, eller så konser jeg om ham og glemmer hva som skjer med meg. Når det kommer til sex har jeg visst litt vanskelig for å gjøre to ting på en gang! :ler:[/quote']

Må si meg enig her. Men for å være litt grei med min kjære, hender det at jeg bruker stillingen bittelitt innimellom.... :ler:

Skrevet

Liker ikke. Helt enig med Possum. Mister litt av konsentrasjonen :oops:

Skrevet

Jeg er også veldig glad i 69... Det hender en av oss mister konsentrasjonen, men hva gjør vel det..? Deilig er det hvertfall uansett :sikle:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg elsker oral-sex, både å gi det og få det, men jeg har ikke sansen for 69. Liker ikke tanken på at han da får nesen rett ved et sted neser ikke har noe å gjøre.... :-?

Skrevet
jeg har ikke sansen for 69. Liker ikke tanken på at han da får nesen rett ved et sted neser ikke har noe å gjøre.... :-?

Skriver under på dette lille utklippet, jeg :wink:

Skrevet

Jeg liker ikke 69. Digger og gi oral sex, men å få.. *grøss* nei takk! :oops:

Skrevet

Nei, liker ikke 69 jeg heller.

Hvordan er det mulig å nyte når man selv "arbeider" ?

Skrevet
Jeg elsker oral-sex' date=' både å gi det og få det, men jeg har ikke sansen for 69. Liker ikke tanken på at han da får nesen rett ved et sted neser ikke har noe å gjøre.... :-?[/quote']

6 og 9 kan plasseres på mange forskjellige måter uten at neser stikkes inn i områder de ikke vil ha det så godt.

Ellers går det fint an å gi og ta på en gang, men man må så klart forvente at en mister konsentrasjonen etterhvert :) Se på det som en konkurranse - hvem jobber best under press!

Gjest Melissa Gioberti Utl.
Skrevet

Enig med Possum...vanskelig å gjøre to ting på en gang.

Skrevet

Jeg må si meg enige med de som sier de ikke liker det. nesa hans er et sted jeg ikke vil den skal være, dessuten er jeg ikke så glad i oral-sex generelt.

Skrevet
Enig med Possum...vanskelig å gjøre to ting på en gang.

Må man tenke så himla mye når man har sex da?

Skrevet

Må man tenke så himla mye når man har sex da?

Dette finner jeg også litt besynderlig. Sex generelt dreier jo seg hele tiden om å gi og ta. Dere jenter som ikke klarer to ting på en gang, har dere da null utbytte av å være på toppen? Er det noe dere kun gjør for å tilfredstille mannen?

Skrevet

Dette finner jeg også litt besynderlig. Sex generelt dreier jo seg hele tiden om å gi og ta. Dere jenter som ikke klarer to ting på en gang, har dere da null utbytte av å være på toppen? Er det noe dere kun gjør for å tilfredstille mannen?

Enten jeg er på topp eller under eller blir tatt bakfra, så gjør jeg bare en ting: nyter - selv om det involverer at jeg er aktiv. Jeg er ikke nødvendigivs en pillow-princess som ligger still bare fordi jeg ikke fikser å gjøre to ting på en gang under sex.

Når jeg er involvert i en 69, så blir det litt kinkig fordi hvis jeg nyter for mye, så bare gaper og sukker og stønner jeg, og det blir det ikke noe særlig oralsex for mannen av... Og hvis jeg konser på mannen, så glemmer jeg liksom hva han holder på med der nede.

For meg foregår det erotiske i hovedsak i hodet, så Poirot, ja, jeg må tenke himla mye når jeg har sex.

Skrevet
Når jeg er involvert i en 69' date=' så blir det litt kinkig fordi hvis jeg nyter for mye, så bare gaper og sukker og stønner jeg, og det blir det ikke noe særlig oralsex for mannen av... Og hvis jeg konser på mannen, så glemmer jeg liksom hva han holder på med der nede. [/quote']

Selvfølgelig vil noen miste konsenstrasjonen etterhvert, men litt oralsex inntil da er da uansett bedre enn ingen :) Synes jeg da, uten å måtte drive på med det hele tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...