Lissen:0) Skrevet 22. juni 2015 #1 Skrevet 22. juni 2015 Sitter her med kun øverste del av herregenseren igjen å strikke, men har støtt på et problem som nok for de fleste her inne er enklere enn enklest å forstå,- for meg derimot ... Vet ikke hvorfor jeg sliter sånn. Er det mulig å skylde på at jeg er både venstrehendt og venstrebeint??! Ikke for at jeg bruker beina i nevneverdig grad når jeg strikker, tok det kun med for effektens skyld. Problemet (mitt) er å forstå hva som skal gjøres når en liten del av rutediagrammet helt oppe til venstre er tatt bort. 3x7 ruter er bare utelatt. Sett på makan! Min første tanke var at det kanskje skal felles, men så tenker jeg at det går jo ikke for diagrammet skal jo gjentas mange ganger i løpet av runden, hmm ... Hvis noen kunne hjelpe meg med å bli bittelitt mer klok på dette her, så hadde det vært topp. Hjeeeeeelp ...
Gjest Brienne of Tarth Skrevet 22. juni 2015 #2 Skrevet 22. juni 2015 Det er sikkert for å få det til å gå opp med fellinger, det er altså masker du har felt på tidligere omganger som nå ikke eksisterer lenger. Du skal ikke gjøre noe med disse tomme feltene, bare lat som om de ikke er der og strikk som om rutenettet henger sammen.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #3 Skrevet 23. juni 2015 Er det rundfelling, eller strikkes den rett opp og armene sys inn? Sånn om du ikke er ferdig da? Har strikket to med rundfelling nylig, og forstår ikke hva du mener. Anonymous poster hash: abdc8...eb0
Lissen:0) Skrevet 29. juni 2015 Forfatter #4 Skrevet 29. juni 2015 Setter stor pris på at dere prøver å hjelpe meg! Har ikke felt noe ennå. legger ved bilde så det blir lettere å forstå:
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #5 Skrevet 29. juni 2015 Tror bare det er at rapporten ikke går over flere masker. Bare strikk og gjenta mønsteret vil jeg tro.. håper andre strikkekyndige svarer og, for heeelt sikker er jeg ikke. Anonymous poster hash: b2efd...637 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå