AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #1 Skrevet 22. juni 2015 Hei. Lurer på om det er noen her som har erfaring på hvor lang tid behandlingstiden er hos Lånekassen på søknad om penger i sommermåneden? Det gjelder søknaden rundt Nedsatt funksjonsevne, som gjør at man ikke kan jobbe og tjene penger i sommerferien. Har vært heldig med rask behandling på vanlig studiestøtte, men aldri vært borti dette. Søkte omsider i dag, og håper det kan gå litt raskt, så jeg hvert fall får det før sommeren er over. Regningene hoper seg opp og det koster å leve om sommeren også. -- Er ikke ute etter en diskusjon om at jeg må komme meg ut å jobbe. Jeg har jobbet ved siden av skole og studier og hver eneste år og sommer siden jeg var 15 år - nå er jeg 25. Jeg har hatt tilbud om å søke denne ekstra støtten siden 2011, men benytter meg av den nå - på mitt siste studieår, da jeg skal begynne på cellegift og ikke klarer å studere fult OG jobbe deltid ved siden av (i tillegg til at jeg har en sønn på 1 år). Jeg vil klare å gjennomføre studiet mitt, så nå har jeg ikke noe valg annet enn å få hjelp til å få ting til å gå rundt. Lånekassen har ikke noe svar å gi, og jeg lurer på om noen har erfaring på om det kan være snakk om et par uker eller måneder. Anonymous poster hash: e99ed...595
Florence Skrevet 22. juni 2015 #2 Skrevet 22. juni 2015 Har ingen erfaring, men ville bare si lykke til med cellegift og studier og det hele
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #3 Skrevet 22. juni 2015 Vil tro det kommer an på hvor mange som har søkt slik støtte, så det er vanskelig å si. Det beste er vel om du ringer til lånekassen og spør, så får du mest sannsynlig et sikkert svar. Lykke til Anonymous poster hash: ada14...2f1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #4 Skrevet 22. juni 2015 Har ingen erfaring, men ville bare si lykke til med cellegift og studier og det hele Tusen takk 😊 Tenkte bare å høre om noen hadde søkt dette. Får ringe Lånekassen om et par uker og høre ca behandlingstid. Da burde de kunne svare Anonymous poster hash: e99ed...595
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #5 Skrevet 22. juni 2015 Vil tro det kommer an på hvor mange som har søkt slik støtte, så det er vanskelig å si. Det beste er vel om du ringer til lånekassen og spør, så får du mest sannsynlig et sikkert svar. Lykke til Anonymous poster hash: ada14...2f1 Ja, jeg får vente et par uker før jeg begynner å mase! Tusen takk ☺️Anonymous poster hash: e99ed...595
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå