Gå til innhold

Følte noe romantisk for første gang på 3 år.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er 3 år siden jeg har hatt kjæreste, og har faktisk ikke tenkt på en annen jente på romantisk vis siden det ble slutt.

Jeg ser sikkert et titalls flotte jenter hver eneste dag, men stort sett bare fokuserer jeg på kropp. Man skulle jo tro at det ikke var normalt å føle noe romantisk for en person før man kjenner personen?

Men det gjorde jeg altså idag. Sto på samme busstopp, og av en eller annen grunn fant jeg denne jenta interessant. Rent objektivt var det ikke en babe av en jente, men helt normalt utseende. Hun var godt kledd, så jeg var ikke fokusert på kropp. Jeg ble også sittende rett bak henne på bussen, og selv om hodet hennes var stort sett nedgravd i mobilen, så tok jeg meg selv i å tenke på hvordan det ville vært å kysse henne.. Vi gikk begge av bussen i byens sentrum, og der skiltes våre veier.

Herre min hatt, så merkelig egentlig.. Det var vel bare et eller annet med henne ;)Det er jo tross alt bedre enn å bare tenke sex, som jeg stort sett har gjort tidligere.

Hva syns dere jenter? Søtt, snålt, ekkelt? Får dere noengang slike kortvarige romantiske følelser uten å kjenne personen?

Anonymous poster hash: 0b8a8...482
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle egentlig ikke trykke ab, er meg som er TS.

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken buss var det og når? Kanskje hun er på kvinneguiden og leser dette, og følte det samme?

Anonymous poster hash: 92891...d30
AnonymBruker
Skrevet

Hva var det som gjorde at du fikk "romantiske følelser uten å tenke sex" kun ved å SE henne?

Anonymous poster hash: 9a891...438

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...