Gå til innhold

Finnes det "kuldeovner"...?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Jeg elsker å sove i minusgrader. Lurer på om det finnes noe som kan gjøre det iskaldt på soverommet? Helst ikke for dyrt, siden jeg er student:-)

Anonymous poster hash: ccaf7...a6d
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Var ekstremt usikker på hvor jeg skulle poste denne forresten.. For å gjøre det litt relatert: flere synes jeg virker sær pga dette. "Hvem vil sove i minusgrader liksom?". Flere enn meg som har det sånn? :o

Anonymous poster hash: b2486...752
AnonymBruker
Skrevet

Kjøp vifte?

Det gir vel neppe minusgrader?

Skrevet

Det gir vel neppe minusgrader?

Nei, men det blir kaldere. 

AnonymBruker
Skrevet

Du bør heller flytte deg selv ut på en veranda eller noe, enn å flytte kuldegraderne inn. Å ha lav temperatur inne, øker luftfuktigheten og dermed fare for skade i bygningen/soverom.

Anonymous poster hash: a63df...154

• Liker 1
Skrevet

Tviler på at du klarer å få det ned i kuldegrader i sommertemperatur uansett. For å få til det må amn vel nesten ha et godt isolert kjølerom? Og det vil nok koste deg ganske mye mer enn studentbudsjettet tillater. An portabel air-condition kan du få tak i til noen tusenlapper, men ikke sats på at det blir noe særlig kjøligere enn rundt 20 grader, litt avhengig av type og oppsett.

AnonymBruker
Skrevet

Du mener aircondition tenker jeg ts? Du får det nok ikke ned i minusgrader er jeg redd, men du kan få det mye kaldere. Men husk på at de fleste portable ACanleggene bråker en del.

Anonymous poster hash: 66c0b...669
  • Liker 1
Gjest Bossa Nova
Skrevet

Var ekstremt usikker på hvor jeg skulle poste denne forresten.. For å gjøre det litt relatert: flere synes jeg virker sær pga dette. "Hvem vil sove i minusgrader liksom?". Flere enn meg som har det sånn? :o

Haha, morsom forklaring på at det er postet under samliv og relasjoner.

Sover du uten dyne eller med tynt teppe også, siden du liker å ha det så kaldt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...