Gå til innhold

Hvorfor framstilles det av noen.....

Anbefalte innlegg

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet (endret)

Hvorfor framstilles det av noen at det å være singel er den værste skjebne et menneske kan komem ut for. ?

Endret av Balian de Ibelin
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi de ikke trivest alene, kanskje?

• Liker 2
Gjest Mythic
Skrevet

Mange legger jo hele sin egenverdi i om de er i et forhold eller ikke. Og mange trives så dårlig i eget selskap at de kan ikke forstå at noen overlever uten en kjæreste. 

AnonymBruker
Skrevet

De må ta et oppgjør med seg selv, om de er alene. Det er ikke alltid like hyggelig, så de blir heller en del av et annet menneske for å slippe å se seg selv :P

Anonymous poster hash: e8b70...931
AnonymBruker
Skrevet

har aldri vært sammen med noen og forstod tidlig i livet at jeg kom til å gjennom det alene.

Anonymous poster hash: 022bf...240
AnonymBruker
Skrevet

Det skjønner ikke jeg heller. Jeg har mange venninner som helt oppriktig mener at det er bedre å være sammen med en man ikke er tiltrukket av eller passer særlig sammen med, enn å være alene.

Og mange av dem som ALLTID er med kjæresten, de gjør aldri noe alene eller drar ut med venninner f.eks. 

Heller singel og selvstendig enn det der!

Anonymous poster hash: b3f88...fb5
AnonymBruker
Skrevet

Det skjønner ikke jeg heller. Jeg har mange venninner som helt oppriktig mener at det er bedre å være sammen med en man ikke er tiltrukket av eller passer særlig sammen med, enn å være alene.

Og mange av dem som ALLTID er med kjæresten, de gjør aldri noe alene eller drar ut med venninner f.eks. 

Heller singel og selvstendig enn det der!

Anonymous poster hash: b3f88...fb5

Ja samme her. Jeg har aldri hatt kjæreste (over 25 år) fordi jeg venter på den rette mens vennindene mine går fra en eks til å finne ny på noen uker eller måneder. Når jeg spør om det er forelskelse hver gang så sier de nei men at de velger den som får henne til å føle seg trygg. Syns det blir feil grunnlag å være kjærester på så for meg er det ingen katastrofe å være singel å tenker at di som ikke greier å være alene må øve seg mere på det.

Anonymous poster hash: 6e3c1...9c6

AnonymBruker
Skrevet

har aldri vært sammen med noen og forstod tidlig i livet at jeg kom til å gjennom det alene.

Anonymous poster hash: 022bf...240

Med den innstillingen så er ikke jeg heller i tvil på at det kommer til å bli sånn for deg.

Prøv å snu om på det. Finn ut hva du liker med deg selv og gi andre en sjanse til å bli kjent med det og like det også. Nytter ikke å henge seg opp i det negative for det plukkes lett opp av andre og det er ikke en særlig attraktiv egenskap.

Anonymous poster hash: 2a2f8...0fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...