AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #1 Skrevet 22. juni 2015 Hei jeg var å tok ut egg i dag, men fikk bare ut ett egg. Så nå er jeg skikkelig nervøs for at det ikke skal bli befruktet. Hvor stor sjangse er det for at det blir befruktet, og er det sørre sjangse for at det ikke blir befruktet enn at det blir befruktet ? Hilsen en nervøs jente Anonymous poster hash: a6081...40e
Biloba Skrevet 22. juni 2015 #2 Skrevet 22. juni 2015 Jeg vet ikke om det finnes noen statistikk på befruktningssjanse på ett egg ved ivf. Vet derimot at noen har blitt gravide med bare ett egg, så nå håper vi det er et veldig godt egg:-)
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #3 Skrevet 23. juni 2015 Ble oppringt i dag, egget har klart seg :D nå gjenstår det bare at det skal dele seg. Noen som vet om det er en stor sjangse for at det ikke deler seg ? TsAnonymous poster hash: a6081...40e
jente 82 Skrevet 23. juni 2015 #4 Skrevet 23. juni 2015 Spurte du ikke klinikken da? Hos meg overlevde 8 av 11 egg etter tre dagers dyrking. Det ene ble kassert da det hadde utviklet seg for mye. får håpe det ene egget er gullegget 😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå