Gå til innhold

foundation og concealer til kvisete hud.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er plaget av røde kvise arr og kviser. Er det noen av dere som kan anbefale sminke som sitter godt, dekker bra, ikke gir flere kviser og ikke koster flesk? 

Anonymous poster hash: 38c9d...8fc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet at Clarins everlasting foundation er veldig dekkende, har den selv, dekker alt av rødheter og kviser, er ikke kakete på huden, ikke tør på huden. Jeg reagerer ikke på den.

AnonymBruker
Skrevet

Finn noe uten mineralolje. Det tilstopper huden din når du har lett for å få kviser, og resultatet er enda flere kviser.

Anonymous poster hash: 4bb15...f84

Skrevet

Vichy Dermablend!

Gjest crazycatlady
Skrevet

Clarins everlasting er kjempebra og tester ikke på dyr, noe som vichy gjør. Ellers syns jeg mineralhygienics er bra om du vil ha mineralfoundation.

Gjest crazycatlady
Skrevet (endret)

Dobbeltpost. Grisetreigt sirupsnett, sukk.

Endret av crazycatlady
AnonymBruker
Skrevet

Grønn concealer for å dempe det røde.

Anonymous poster hash: 0b3d2...d3b
Skrevet

Jeg bruker en CC-cream fra Loréal med grønnfarge for å nøytralisere det røde, så en concealer fra Mary Kay som har veldig mye gultoner i seg. Fungerer helt supert! :-) Både for røde kinn/nese, og urenheter. Da bruker jeg ikke foundation, syns det er litt tungt på huden.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg anbefaler glo minerals pressed base. Syns den dekker bra, kjennes god ut og reagerer ikke på den. Følg med litt på salg på blivakker så kan du få den ganske rimelig også (pleier å kjøpe den til rundt 270 kr)

Anonymous poster hash: d8cc0...1b9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...