la_luz Skrevet 4. september 2004 #1 Skrevet 4. september 2004 Hei, Jeg har ganske rette øyevipper og vil gjerne ha fine buede, men jeg får ikke til å bruke vippe tang. Hvordan gjør man det fra start til slutt? Der er meningen at man bruker tangen med inn overbuet mot øyet? (hvis dere skjønner)
Tusseline Skrevet 4. september 2004 #2 Skrevet 4. september 2004 Hør med et parfymeri, for tips & veiledning. Revlon er btw, en kjempebra vippetang! (men tviler i grunnen på at den finnes lengre...)
Gjest Myumi Skrevet 4. september 2004 #3 Skrevet 4. september 2004 Hei, Jeg har ganske rette øyevipper og vil gjerne ha fine buede, men jeg får ikke til å bruke vippe tang. Hvordan gjør man det fra start til slutt? Der er meningen at man bruker tangen med inn overbuet mot øyet? (hvis dere skjønner) Du begynner innerst ved vipperoten og klemmer sammen tangen og fortsetter ved å flytte tangen lenger og lenger ut så langt vippene går- mascara påføres umiddelbart etterpå.
Gjest Revenka Skrevet 4. september 2004 #4 Skrevet 4. september 2004 Hmm.. jeg kjøpte meg vippetang for første gang etter å ha lest om det her på KG :-) Men den er helt jalla.. får den jo ikke i nærheten av øyevippene mine. Hvordan går det ann? Kjøpt på H&M. :evil:
Gjest Myumi Skrevet 4. september 2004 #5 Skrevet 4. september 2004 Gummilisten på vippetengene hos H&M er alfor tynn og smal, ikke rart at du ikke får det til. Revlon og The Body Shop har gode vippetenger.
Gjest Butterflygirl Skrevet 4. september 2004 #6 Skrevet 4. september 2004 Vet noen om det er noen butikker i norge som selger små vippetanger? Kanskje halvparten av størrelsen? Så et make up show på style, og der brukte de en mini vippetang for jenter med små og korte vipper. Kan også anbefale vippetang fra esthetique. Den er pakket inn i blå eske. husker ikke hva den heter. ette eller annet silicon et eller annet. den er ganske god. koster 60kr.
SimSim Skrevet 4. september 2004 #7 Skrevet 4. september 2004 Du begynner innerst ved vipperoten og klemmer sammen tangen og fortsetter ved å flytte tangen lenger og lenger ut så langt vippene går- mascara påføres umiddelbart etterpå.
Gjest Myumi Skrevet 4. september 2004 #8 Skrevet 4. september 2004 Foren fin bue så må jeg gjøre det slik, jeg har veldig lange tette vipper så hvis jeg bare klemmer en gang får de en knekk og det er ikke pent.
SimSim Skrevet 4. september 2004 #9 Skrevet 4. september 2004 Foren fin bue så må jeg gjøre det slik, jeg har veldig lange tette vipper så hvis jeg bare klemmer en gang får de en knekk og det er ikke pent. Ok, jeg har ikke så lange og tette vipper. En klem holder her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå