Gjest Anonymous Skrevet 4. september 2004 #1 Del Skrevet 4. september 2004 Er det fler enn meg? Sitter og ser på "L-word" og "politiagentene" som gikk i går og kjenner jeg sitter med mange hemmeligheter inni meg. Er gift med barn, men kjenner altså dragning mot det samme kjønn. Ikke for annet enn spenningen tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hillary Skrevet 4. september 2004 #2 Del Skrevet 4. september 2004 :o Din perverse grisejente! (Politiagentane!!) :fy: Tror neppe du er alene for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bandula Skrevet 4. september 2004 #3 Del Skrevet 4. september 2004 Menn i uniform er ikke å forrakte, for å si det sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Din lille hemmelighet Skrevet 4. september 2004 #4 Del Skrevet 4. september 2004 Det er kvinnene hun tenner på, Bandula. Jeg tror det er en veldig stor %andel kvinner som tenner på andre kvinner og har slike fantasier, enten de ville ha virkeliggjort dem eller ikke. (Enten de sier det høyt eller ikke. ) Les noen innlegg her i forumet. Kvinner er vel de eneste jeg kunne ha tenkt meg å ha tilfeldig sex med, for å si det sånn...jeg har ikke prøvd... Tar gjerne hun lyse i Politiagentane. Hun kunne jo få lov å være litt streng med meg og sånn... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bandula Skrevet 4. september 2004 #5 Del Skrevet 4. september 2004 Åh... :oops: Har ikke sett det der jeg, og leste bare "Politiagentene" i innlegget ovenfor :oops: Men menn i uniform er jo fortsatt like bra da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bandula Skrevet 4. september 2004 #6 Del Skrevet 4. september 2004 ... og jeg assosierer ordet "politi" med barske, kjekke og sexy menn... Sånn er det med den saken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusen Skrevet 6. september 2004 #7 Del Skrevet 6. september 2004 Så det var ikke bare hos meg fantasiene gikk løpsk etter "the L-word"... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Din lille hemmelighet Skrevet 6. september 2004 #8 Del Skrevet 6. september 2004 ... og jeg assosierer ordet "politi" med barske' date=' kjekke og sexy menn... Sånn er det med den saken![/quote'] Ta det med ro, Bandula. Jeg skal ikke sjekke deg opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarabi Skrevet 6. september 2004 #9 Del Skrevet 6. september 2004 Mange kvinner er nysgjerrig på det samme kjønn. Og jeg mener at hvis man får sjangsen til å ha sex, så skal man gjøre det. Enten liker man det, eller så liker man det ikke. Jeg likte det, men er ferdig med å utforske min "lesbiske" side Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå