AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #1 Skrevet 22. juni 2015 Jeg er 24 år, og de siste tre årene har jeg sakte men sikkert gått opp i vekt. Nå har vekta tatt helt av, men problemet mitt er at jeg ikke klarer å se det selv. Jeg føler ikke at jeg ser ut som jeg veier så mye som jeg gjør. Jeg ber derfor om at dere kan hjelpe meg, og være helt ærlig på hvor stor/tung dere synes jeg ser ut. Jeg tenker at det kan bli en god motivasjon for vekttap. Jeg er 170 cm høy.Anonymous poster hash: 5c6a6...dd8
htjskfld Skrevet 22. juni 2015 #2 Skrevet 22. juni 2015 (endret) Slettet Endret 22. juni 2015 av htjskfld
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #3 Skrevet 22. juni 2015 Får ikke bildene helt til å fungere... Er ganske ny med det å poste her.Anonymous poster hash: 5c6a6...dd8
Millimani Skrevet 22. juni 2015 #4 Skrevet 22. juni 2015 Du er ikke stor, det er mange som er verre enn deg. Jeg er heller ikke stor, men jeg er 165 cm høy, og veier ca 78 kg. Noen har mer muskler enn andre. Mer fett enn andre. Eller det kan ligge i genene. Jeg har gått opp ro kles-størrelser de siste par årene, og jeg ser det ikke selv. Ingen kommenterer det, selv om jeg fra tid til annen påpeker at jeg faktisk har gått opp to størrelser. Jeg ser det ikke selv, men kjenner det på klærne. Nå har sommer-sesongen akkurat begynt, og jeg har for lengst skjønt at jeg bør kjøpe flere shortser og capribukser.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #5 Skrevet 22. juni 2015 Du er ikke stor, det er mange som er verre enn deg. Jeg er heller ikke stor, men jeg er 165 cm høy, og veier ca 78 kg. Noen har mer muskler enn andre. Mer fett enn andre. Eller det kan ligge i genene. Jeg har gått opp ro kles-størrelser de siste par årene, og jeg ser det ikke selv. Ingen kommenterer det, selv om jeg fra tid til annen påpeker at jeg faktisk har gått opp to størrelser. Jeg ser det ikke selv, men kjenner det på klærne. Nå har sommer-sesongen akkurat begynt, og jeg har for lengst skjønt at jeg bør kjøpe flere shortser og capribukser. Hvordan kan du vite om hun ikke er stor? Hun har ikke postet bilder og ikke sagt hva hun veier. Anonymous poster hash: 40365...a3b 3
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #6 Skrevet 22. juni 2015 for å legge til bilder må du gå på "bruk full editor". Anonymous poster hash: 4dbfd...5f8
Millimani Skrevet 22. juni 2015 #7 Skrevet 22. juni 2015 Hvordan kan du vite om hun ikke er stor? Hun har ikke postet bilder og ikke sagt hva hun veier. Anonymous poster hash: 40365...a3b Hun har postet et bilde, men slettet det igjen! Se #2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #8 Skrevet 22. juni 2015 Hun har postet et bilde, men slettet det igjen! Se #2 OK. Anonymous poster hash: 40365...a3b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå