AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #1 Skrevet 22. juni 2015 Er på utkikk etter ny bukse. Har lyst å kjøpe meg en mer baggy modell, som vel kalles boyfriend jeans? Var en runde i byen og så, men de hadde kun bukser med store huller og svært slitt og opprevet vask. Kunne tenkt meg bukser som var hele slik at de blir mer anvendelige og kan brukes i formell jobb. Fargen på vasken er ikke så veldig nøye, men helst ikke altfor lyse! Er det noen som kan komme med tips til hvor jeg kan finne ei slik bukse i butikk, ettersom jeg ikke finner noen selv? Anonymous poster hash: ba280...8b7
netpuppy Skrevet 22. juni 2015 #3 Skrevet 22. juni 2015 Du kan sjekke ut et merke som heter Please Jeans og se hvor de fører det.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #4 Skrevet 23. juni 2015 Men ingen som har sett slike hos mer vanlige butikker? For eksempel gina, bikbok, Cubus, hm osv? -ts Anonymous poster hash: ba280...8b7
Amina S Skrevet 24. juni 2015 #5 Skrevet 24. juni 2015 Har fine Boyfriendjeans på Gina Tricot, uten hull....litt slitte i vasken. Bruker min på jobb med blazer el skjorte 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå