Gå til innhold

Kreative ideer til bryllupsbilder

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ønsker tips til evn kreative bilder.

Vi skal selvsagt ha disse standard bildene, men tenker at det kunne vært ålreit og kult med noe ikke alle andre har... Vi skal etter planen ta bildene ved en foss og elv.

Anonymous poster hash: e7c30...f00

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo bruke interessene dykkar i biletet? :) Såg ein gong ei brud som stod og venta, medan brudegommen pussar bilen "med brudekjolen". Det passar i vårt tilfelle, så hadde vore morosamt å gjort :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde med oss champagne, jorbær og en liten matpakke (enkle wraps) til loacation hvor vi tok bildene, og så samlet vi og forloverene oss rundt et lite piknikbord og tok en del ganske uformelle bilder sammen mens vi spiste. Det var både gøy, nyttig (jeg var skrubbsulten) og jeg tror bildene ble ganske kule (fotografen sa de var bra, har ikke sett de enda). 

Anonymous poster hash: 56987...b0f
AnonymBruker
Skrevet

Ønsker tips til evn kreative bilder.

Vi skal selvsagt ha disse standard bildene, men tenker at det kunne vært ålreit og kult med noe ikke alle andre har... Vi skal etter planen ta bildene ved en foss og elv.

Anonymous poster hash: e7c30...f00

Hvis noen av dere har en robåt tilgjengelig kan dere sette dere oppi den (bruk gjerne sitteunderlag som dere skjuler under kjolen) . Det gjorde mine foreldre. 

Anonymous poster hash: 48172...769

• Liker 1
Skrevet

Har dere noen interesser dere driver med sammen da?

Vi gjorde nettopp vår hobby sammen på et av bildene, ble kjempe bra.

Har ikke lyst å legge ut hva det var, men om noen er interessert kan de få på pm:)

Skrevet

Sjekk ut litt forskjellige fotografer og se om de har noe som inspirerer dere

Gjest økonomifrue
Skrevet

Vi har hatt testfotografering med fotografen vår nå, holdt på i 4 timer og mange gode ideer og områder å ta bilder i!

• 2 uker senere...
Skrevet

Vi hadde med litt rekvisitter, hjertetavle, banner med tusen takk, kapteinslue ( mannen er kaptein på båt) solbriller med speilglass, mobiltelefoner. Jeg hadde maaasse bilder på gamle ipaden, men de er borte

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...