AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #1 Skrevet 22. juni 2015 Ønsker tips til evn kreative bilder. Vi skal selvsagt ha disse standard bildene, men tenker at det kunne vært ålreit og kult med noe ikke alle andre har... Vi skal etter planen ta bildene ved en foss og elv. Anonymous poster hash: e7c30...f00
RockyRose Skrevet 23. juni 2015 #2 Skrevet 23. juni 2015 Kan jo bruke interessene dykkar i biletet? Såg ein gong ei brud som stod og venta, medan brudegommen pussar bilen "med brudekjolen". Det passar i vårt tilfelle, så hadde vore morosamt å gjort 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #3 Skrevet 23. juni 2015 Vi hadde med oss champagne, jorbær og en liten matpakke (enkle wraps) til loacation hvor vi tok bildene, og så samlet vi og forloverene oss rundt et lite piknikbord og tok en del ganske uformelle bilder sammen mens vi spiste. Det var både gøy, nyttig (jeg var skrubbsulten) og jeg tror bildene ble ganske kule (fotografen sa de var bra, har ikke sett de enda). Anonymous poster hash: 56987...b0f
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #4 Skrevet 23. juni 2015 Ønsker tips til evn kreative bilder. Vi skal selvsagt ha disse standard bildene, men tenker at det kunne vært ålreit og kult med noe ikke alle andre har... Vi skal etter planen ta bildene ved en foss og elv.Anonymous poster hash: e7c30...f00 Hvis noen av dere har en robåt tilgjengelig kan dere sette dere oppi den (bruk gjerne sitteunderlag som dere skjuler under kjolen) . Det gjorde mine foreldre. Anonymous poster hash: 48172...769 1
MockingJay Skrevet 24. juni 2015 #5 Skrevet 24. juni 2015 Har dere noen interesser dere driver med sammen da? Vi gjorde nettopp vår hobby sammen på et av bildene, ble kjempe bra. Har ikke lyst å legge ut hva det var, men om noen er interessert kan de få på pm:)
Isabella82 Skrevet 25. juni 2015 #6 Skrevet 25. juni 2015 Sjekk ut litt forskjellige fotografer og se om de har noe som inspirerer dere
Gjest økonomifrue Skrevet 25. juni 2015 #7 Skrevet 25. juni 2015 Vi har hatt testfotografering med fotografen vår nå, holdt på i 4 timer og mange gode ideer og områder å ta bilder i!
super-ida Skrevet 9. juli 2015 #8 Skrevet 9. juli 2015 Vi hadde med litt rekvisitter, hjertetavle, banner med tusen takk, kapteinslue ( mannen er kaptein på båt) solbriller med speilglass, mobiltelefoner. Jeg hadde maaasse bilder på gamle ipaden, men de er borte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå