Gå til innhold

Jobbe i Disney-world, Florida? Den norske paviljongen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har gjort det og har tips/erfaringer å dele? Har veldig lyst til å jobbe der en periode for opplevelsen og gjøre noe annet etter videregående.

Anonymous poster hash: d1498...bfc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri jobbet der men jeg har snakket med noen som har og de syntes det var en fin opplevelse å ta med seg.

Jeg har også besøkt den norske paviljongen i Epcot og det så da ut til at de som var der da hadde det bra.

Mitt råd er : har du lyst til dette så gå for det. Det er slike ting du kan gjøre nå. Reis ut og opplev det du ønsker før du sitter der med fast jobb, huslån og familie.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du?

Er du under 21 anbefaler jeg deg ikke å dra dersom du har tenkt til å drikke alkohol, de er utrolig strenge og du blir sendt hjem dersom de tar deg i å drikke (eller om noen sier de har sett deg drikke).

Det er lange arbeidsdager i stekende varme, 10 timer er ikke uvanlig.

Jeg anbefaler deg å jobbe i restauranten, da du da får være mer ute, sirkulere på avdelinger og mer frihet generelt. Du får også tips når du har jobbet deg opp til servitør :)

Ellers er det veldig fint, du møter folk fra hele verden, bor i trygge omgivelser, egen skyss (buss) til jobb og gratis inngang i parken.

Bare vær klar over at det er ekstremt strengt, og det er absolutt nulltoleranse for folk som slacker på jobb OG på fritiden. Så lenge du jobber hos Disney og bor på deres område (The Commons) så er du ansett som arbeidstaker 24 timer i døgnet.

Ikke la deg skremme dog, jeg hadde det fantastisk da jeg var der, ble kjent med masse folk, lønna dekket nok (selv om det ikke var høy timeslønn) og mine sjefer på den tiden var fantastisk morsomme folk.

Morsom bomullsbunad får du også ;)

Anonymous poster hash: 0797f...a3b
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar :) Frister veldig så tror nok jeg vil prøve.. Spennende, da!

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar :) Frister veldig så tror nok jeg vil prøve.. Spennende, da!

Lykke til :)

Anonymous poster hash: 0797f...a3b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...