Minette Skrevet 4. september 2004 #1 Skrevet 4. september 2004 Jeg vet at Tigi er noe omdiskutert her inne, jeg har heller ikke vært videre fornøyd med shampoene/balsamene jeg har prøvd tidligere, men i går da jeg farget håret hos frisøren min brukte hun TIGI catwalk fashionista shampoo og conditioner. Håret mitt ble veldig mykt, mye glans og ikke minst denne luktet godt altså. Håret føles like nyvasket ut i dag.
Gjest Cuddly Skrevet 4. september 2004 #2 Skrevet 4. september 2004 Høres jo bra ut! Men nyfarget har har gjerne en tendens til å ha glans uansett da...
Gjest Ethereal Skrevet 4. september 2004 #3 Skrevet 4. september 2004 Hmm, vurdere....Jeg satt hos frisøren i går og sa at TIGI er det verste som finnes på flaske :oops: Jeg fikk helt ny frisyre i går; lot frisøren få frie hender. Resultatet? Det skulderlange, oppklipte håret med blonde striper er borte. I stedet har jeg fått en skikkelig funky kort klipp med skrå, streng lugg, asymmetrisk nakkeparti og med svart base og felter i to ulike, ganske freshe rødfarger. Rødt smitter jo veldig fort, så nå er jeg på jakt etter shampo og balsam som får fargen til å vare. Jeg er forresten kjempefornøyd; første gang i ny salong, og hun presterte å treffe 100%.
Minette Skrevet 4. september 2004 Forfatter #4 Skrevet 4. september 2004 Så bra Ethereal! høres veldig kuult ut :-) Ja, det er klart farget hår alltid har mer glans, er enig i det. Men jeg tok bare noen tynne striper med kollerasjon i overhåret. Tror jeg må krype til korset og bestille de, så får jeg håpe jeg er like fornøyd etter noen vasker.
missfidget Skrevet 5. september 2004 #5 Skrevet 5. september 2004 Rødt smitter jo veldig fort' date=' så nå er jeg på jakt etter shampo og balsam som får fargen til å vare.[/quote'] Jeg hadde rødt i håret, og har alltid brukt Redken Color Extend. Hele serie. Det vil si at jeg brukte sprayen etter hver hårvask i tillegg. Rødt farger satt så godt at frisøren var næmere sjokkert at det kunne ser så rødt ut etter så mange måneder! Anbefales! :-)
Gjest Ethereal Skrevet 5. september 2004 #6 Skrevet 5. september 2004 Hmm, jeg hadde Color Extend i fjor, men håret ble så tørt av den shampoen at balsamen knapt fikk ut flokene etterpå. Vet ikke om jeg tar sjansen igjen, selv om håret er mye kortere nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå