Gjest Badebuksa Skrevet 22. juni 2015 #1 Skrevet 22. juni 2015 Jeg har lenge undret meg over folk som går i butikker med jakke på og som ikke ser ut til å plages av det, og også over folk som skriker etter sommeren og varmen der jeg går overopphetet i 16 grader. Jeg har aldri forstått hvordan folk oppriktig kan like sommervarmen, siden jeg tilnærmet kreperer ved 20 grader. Jeg har jo lagt merke til at jeg er den eneste i tskjorte når det er 10 grader og skyet, men nå skjønner jeg at jeg garantert er én av få som ikke tåler varme? Det er noe med det at når "alle andre er gale, kanskje det egentlig er du som er gal", jeg akklimatiseres nok noe til en viss grad, men håper på en "kald" sommer i år! Flere der ute?
Christiania_Oslo Skrevet 22. juni 2015 #2 Skrevet 22. juni 2015 Det er lang tråd her inne som heter "vi som sliter i varmen" 2
Gjest Badebuksa Skrevet 22. juni 2015 #3 Skrevet 22. juni 2015 Det er lang tråd her inne som heter "vi som sliter i varmen" Er det det? Flere tråder du kan opplyse om? hva med å se om ikke 90% av trådene opprettet en siste mnd egentlig ligner litt på tråder fra 2005 og til 2015?
Måndagsbarn Skrevet 22. juni 2015 #4 Skrevet 22. juni 2015 Samme her, det er litt over 12 grader ute og jeg dævver snart, får ikke sove fordi soverommet ikke blir kaldt nok når det er over 7-8 grader ute om natta - stillestående luft etc. Har alle vinduer dønn åpne døgnet rundt mens jeg er hjemme, men sliter når det er varmt og sommer ute. Har seriøst vurdert å kjøpe meg aircondition til flere tusen kroner på studenthybelen hvis det blir varmt ute (18-20 +, grøss)
Maleficenta Skrevet 22. juni 2015 #5 Skrevet 22. juni 2015 Forstår dere ikke. Jeg er en fryspinn og syns 10 grader er iiiiiskaldt. Jeg vil ha sommer. Jeg fryyyyser 5
Gjest Badebuksa Skrevet 22. juni 2015 #6 Skrevet 22. juni 2015 Samme her, det er litt over 12 grader ute og jeg dævver snart, får ikke sove fordi soverommet ikke blir kaldt nok når det er over 7-8 grader ute om natta - stillestående luft etc. Har alle vinduer dønn åpne døgnet rundt mens jeg er hjemme, men sliter når det er varmt og sommer ute. Har seriøst vurdert å kjøpe meg aircondition til flere tusen kroner på studenthybelen hvis det blir varmt ute (18-20 +, grøss) Jeg ønsker meg sånn varmepumpe som kan avkjøle! Aircondition. Nei fy, håper tropevarmen holder seg langt unna oss.
Gjest Badebuksa Skrevet 22. juni 2015 #7 Skrevet 22. juni 2015 Forstår dere ikke. Jeg er en fryspinn og syns 10 grader er iiiiiskaldt. Jeg vil ha sommer. Jeg fryyyyser Du må eta mer flesk! Nei, men særr liksom.. du kan få en ullgenser i merinoull av meg dersom du sørger for å holde varmen unna sørnorge i år. Kan strikken sjøl til og med.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #8 Skrevet 22. juni 2015 Hvis du sjekker ut tråden Christiania så hyggelig tipset deg om, ser du at det ikke er du som er unormal, og at vi er ganske mange som ikke tåler varme så godt. Selv sover jeg med vifte hele året fordi jeg aldri klarer å få soverommet kaldt nok. Anonymous poster hash: 5fabc...0cd 2
QueenOfTheSidewalk Skrevet 22. juni 2015 #9 Skrevet 22. juni 2015 Du vet ikke hvor heldig du er, hilsen frysepinne
Pinkee Skrevet 22. juni 2015 #10 Skrevet 22. juni 2015 Er ikke så glad i mye varme eg heller, men heldigvis, så tåler jeg godt opptil en parogtjue grader. Men, da sliter jeg voldsomt, så du skal få en god dose medlidenhet herfra M/mange isbiter i
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #11 Skrevet 22. juni 2015 Forstår dere ikke. Jeg er en fryspinn og syns 10 grader er iiiiiskaldt. Jeg vil ha sommer. Jeg fryyyyser La meg gjette; er du mann får du ikke nok av thailand, er du kvinne får du ikke nok av spania? Mener.. Siden du stemmer frp :-pAnonymous poster hash: 9e759...a5d
Gjest Badebuksa Skrevet 22. juni 2015 #12 Skrevet 22. juni 2015 Du vet ikke hvor heldig du er, hilsen frysepinne Jeg var frysepinne da jeg var ungdom. Det var bedre. Man kan kle på seg, men sprader man rundt naken fordi det er så varm, nei daaa skal man få kjeft. Hrmpf
Gjest Badebuksa Skrevet 22. juni 2015 #13 Skrevet 22. juni 2015 Er ikke så glad i mye varme eg heller, men heldigvis, så tåler jeg godt opptil en parogtjue grader. Men, da sliter jeg voldsomt, så du skal få en god dose medlidenhet herfra M/mange isbiter i Isbiter. Ahh. Takk!
Maleficenta Skrevet 22. juni 2015 #14 Skrevet 22. juni 2015 La meg gjette; er du mann får du ikke nok av thailand, er du kvinne får du ikke nok av spania? Mener.. Siden du stemmer frp :-pAnonymous poster hash: 9e759...a5d Jeg er kvinne og skulle gjerne hatt over 20 grader hele året ja. Fordtår ikke hva jeg stemmer politisk skal ha noe å si for hvor varm eller kald jeg føler meg
OPIgirl Skrevet 23. juni 2015 #15 Skrevet 23. juni 2015 Jeg tåler heller ikke så godt varme. Føler stort ubehag hvis det blir stort over 15-20 grader i skyggen. Skjønner ikke de som klarer å ligge å bake seg i solsteken dag ut og dag inn ☺
Chizue Skrevet 23. juni 2015 #16 Skrevet 23. juni 2015 Jeg bruker å si det at alt under 15*C er iskaldt... De siste dagene har det vært 12-13* ute og jeg går med ullundertøy Men resten av familien min kreperer når det er over 20* og ligger nærmest som slakt fram til kvelden x)
Gjest Mythic Skrevet 23. juni 2015 #17 Skrevet 23. juni 2015 Jeg er varmekjær, og lengter etter skikkelig sommer! Føler at jeg aldri tiner skikkelig opp hvis det ikke er godt og varmt om sommeren.
Sugerøret Skrevet 23. juni 2015 #18 Skrevet 23. juni 2015 Jeg har lenge undret meg over folk som går i butikker med jakke på og som ikke ser ut til å plages av det, og også over folk som skriker etter sommeren og varmen der jeg går overopphetet i 16 grader. Jeg har aldri forstått hvordan folk oppriktig kan like sommervarmen, siden jeg tilnærmet kreperer ved 20 grader. Jeg har jo lagt merke til at jeg er den eneste i tskjorte når det er 10 grader og skyet, men nå skjønner jeg at jeg garantert er én av få som ikke tåler varme? Det er noe med det at når "alle andre er gale, kanskje det egentlig er du som er gal", jeg akklimatiseres nok noe til en viss grad, men håper på en "kald" sommer i år! Flere der ute? Jeg er akkurat slik som deg.Svetter enormt når det tipper over 12 grader. Legene finner ikke ut hvorfor,mener det er en blanding av smerter og at senteret i hjernen som styrer temperaturen,har klikket.Høres jo egentlig riktig ut.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #19 Skrevet 23. juni 2015 Jeg ble en frysepinn etter jeg mistet noen kg med fett på kroppen. Anonymous poster hash: 0c282...dce
Sugerøret Skrevet 24. juni 2015 #20 Skrevet 24. juni 2015 Jeg ble en frysepinn etter jeg mistet noen kg med fett på kroppen. Anonymous poster hash: 0c282...dce Heldig du var da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå