Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har vært på make up store? Hvilket utvalg har de? Er det kjente eller ukjente merker? Evt blanding?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg har vore fleire gangar på make up store, og har ein del produkt derfrå. Både sminke og ansiktprodukt, er ganske fornøyd! Syns utvalget er bra og servicen god:)

Dei har vel kun sine eigne merker...

Her er heimesida, dersom du ikkje alt har sjekka den ut:

http://www.makeupstore.se/english/products.htm

Skrevet

Jeg kjenner ikke spesielt til Makeupstore men stakk innom for å snope meg en øyenskygge her om dagen og endte opp i sminkestolen med en festlig dame som prøve alt mulig på meg. Kjekt siden jeg hadde god tid. Endte opp med to lekre pudderøyenskygger og en glittereyeliner som jeg har brukt masse i det siste og som sitter bra - og ser bra ut.

Skrevet

Har vært der ja,og det har mange flotte øyenskygger i alle farger der inne! Har ikke prøvd noen enda,så vet ikke hvor bra de er,men skal få kjøpt meg neste gang jeg er i Oslo.

Skrevet

Hm...tror øyenskyggene jeg kjøpte var på rundt kr.130.

Skrevet
Noen her som har vært på make up store? Hvilket utvalg har de? Er det kjente eller ukjente merker? Evt blanding?

Dere snakker om Makeup Store som har nylig åpnet på Magasin Blaa i Stavanger eller???

Skrevet

Kjøpte ikke noe når jeg først fant butikken ( i helgen), men utvalget så veldig bra ut. Må nok ta en skikkelig handletur der en gang.

Skrevet
Har vært der ja' date='og det har mange flotte øyenskygger i alle farger der inne! Har ikke prøvd noen enda,så vet ikke hvor bra de er,men skal få kjøpt meg neste gang jeg er i Oslo.[/quote']

Finnes vel ikke Makeup Store i Oslo??

Skrevet

Det gjør det helt sikkert. Nå som vi har fått det i Bergen (Exibition) så har det helt sikkert vært i årevis i hovedstaden...

Skrevet
Det gjør det helt sikkert. Nå som vi har fått det i Bergen (Exibition) så har det helt sikkert vært i årevis i hovedstaden...

Den aller føste Makeupstore i Norge var den på Kløverhuset i Bergen. Nå har Bergen fått sin andre (på Exhibiton).

Mulig den har kommet til Oslo nå, men det er i tilfelle nokså nylig. (Sjekket hjemmesiden, men den var ikke helt oppdatert....kun den butikken i Kløverhuset var registert der.)

Skrevet

Sorry Paff, men hadde det vært butikk i Oslo i årevis ville jeg visst det. Alt som finnes i Bergen finnes ikke nødvendigvis i Oslo, tro det eller ei. Ikke har vi Face Stockholm-butikk heller, forresten.

Skrevet

Ikke ta dette 100% for god fisk, men jeg tror det ligger en butikk som heter MakeUp Store midt i sentrum i Oslo.

Rett over gaten for Sentrum Politistasjon, i den lille gaten som går mellom Youngstorget og over i Torggata (kanskje det er begynnelsen på Torggata?).

Har ikke vært inne der, men går forbi daglig.

Hvis dette er MakeUp Store, har den ihvertfall ligget der i over et år.

Skrevet

Nope - søk i telefonkatalogen forteller meg:

Visage Makeup Store teatersminke

Youngs gate 11

0181 Oslo

Noe helt annet med andre ord.

Skrevet

Å, ja.

Nesten samme navn... syntes nemlig jeg hadde sett det før. Prøvde bare å hjelpe! :)

Skrevet

Joda, godt forslag! Jeg ble jo nysgjerrig nok til å slå opp i katalogen. Hadde vært flaut hvis det hadde vært butikk i Oslo i ett år og jeg ikke hadde fått det med meg, etter mine bombastiske uttalelser :-?

• 3 år senere...
Skrevet

Det er en makeup store i oslo også, den skal vist ligge i bogstaveien ;) men er det noen som har vært på sminke kurset til mameupstore ?

Skrevet

det er en makeupstore i Oslo. Ligger i Industrigata som er en tverrgate til bogstadveien. De har veldig godt utvalg der. Liker øyeskyggene kjempegodt, de har masse pigmenter, holder hele dagen også finnes de i alle regnbuens farger! Det er jo sminke som er laget for professjonelt bruk så det skulle jo bare mangle at de ikke var gode

Skrevet

Tråden er fra 2004, men jeg spør likevel...

Har noen vært på make up kurs på exhibition?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...