Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Er det trygt å kjøpe klær fra ebay? 

Har du gjort det? Hvordan var kvaliteten? Så det ut som på bildene?

Har du noen gang levert noe tilbake? Hvordan har dette gått i så fall?

Anonymous poster hash: 3c6ae...555
Skrevet

Har kjøpt noe derfra. Kun billige klær, og kvaliteten er deretter. Hvis du handler fra Kina, så må du være obs på at klærne ofte er veldig små i størrelsen.

Skrevet

Og du kan som oftest ikke stole på det de har målt. For som oftest måler de når klærna ligger flatt. Joda, det står at målene kan variere mellom 2 og 5 cm, men jeg har opplevd å fått et plagg som det var 14 cm forskjell på.

Men man kan være heldig. Lureste er å kjøpe noe andre har vært fornøyd med eller har prøvd.

Skrevet

Det har jeg. Vært fornøyd med mine kjøp med tanke på kvalitet. Et godt tips er å lese i ebay-tråden her inne, samt tilbakemelding på selger når du skal kjøpe fra ebay.

Skrevet

Har vært fornøyd med litt over halvparten av det jeg har kjøpt tror jeg. Mye er veeldig smått i størrelsen, og det meste er dårlig kvalitet. Har kjøpt alt billig fra kina da, så forventer ikke noe annet. Har aldri byttet, gidder ikke det:P

AnonymBruker
Skrevet

Greit! Tusen takk for informative svar! Jeg har handlet litt allerede, så da får jeg jo bare se litt når det kommer. :) 

Anonymous poster hash: 3c6ae...555
AnonymBruker
Skrevet

Jeg handler nesten bare derfra. Kjøper samme størrelse som jeg ville kjøpt andre steder. Kvaliteten er jo lik uansett hvor du kjøper plagget. Har aldri kjøpt fra Asia, og det kommer jeg nok heller ikke til å gjøre i fremtiden.

Anonymous poster hash: b645c...4a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...