Gå til innhold

lang mens som ikke stopper

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tok ut p-ringen på fredag i forrige uke. Søndagen ble det rødt i utfloden. mandagen kom mensen skikkelig. Og jeg har blødd masse denne gangen. De siste to dagene har jeg hatt blod i utfloden , men det er ikke sånn rent mens blod. Likevel så er dette uvanlig. Jeg er vant med at jeg har blødninger i en 4- 5 dager, og på slutten er det lite blod som kommer (jeg kan da fint ligge uten bind om natten, og greie meg uten tampong om ettermiddag/kvelden hjemme, bare jeg er litt hyppig på toalettet). Denne gangen var det mye hele tiden, og det har liksom ikke stoppet. Utfloden er liksom litt rustfarget. Burde den ikke være normal igjen nå? Noen som har opplevd lignende? kan det være fordi jeg hoppet over mensen forrige gang? I morgen er det en uke siden den begynte.

Kan det ha sammenheng med GU en ukefør og forandringer i utfloden etter dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest kattepus i.il
Skrevet

Rødt i utfloden fremdeles :-?

Begynner å bli lenge dette. Grunn til bekymring???

Skrevet

Takk for tilbakemeldinger.

Regner med at jeg overlever dette også da. :roll:

Skrevet

Tihi :roll: Skulle gjerne ha svart deg, men jeg vet ikke. Hadde bare p-ringen inne i 12 timer selv før jeg ga opp hele skiten! Har du gått lenge på ring da? Da jeg gikk på minipillen hadde jeg blødninger hele tiden. Gynekologen sa det var fordi den var for lavt dossert for meg.

Skrevet

Jeg har gått på den åtte mnd nå, men ikke noen gang har mensen vært så kraftig og vart så lenge.

Kan det muligens ha sammenheng med at jeg hoppet over den forige gang? At da blir den sterkere når den kommer?

Jeg er liksom ikke helt kjent med kroppen min lenger etter at jeg begynte på den, for ting varierer sånn nå.

Skrevet

Har hoppet over/utsatt mensen to ganger med p-ring uten å legge merke til noe (merkbart) kraftigere mens. Men kan jo hende du reagerer sånn? Ville sett det en at par dager til tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...