Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Vet ikke om dette er riktig sted å poste, men prøver.

Jeg går på ppiller, og skulle i følge pillene få mensen på fredag/lørdag, men fikk den på torsdag altså samme dag jeg tok siste pilla.

I går (lørdag) kom det en slags klump ut med tampongen. den var "organisk" altså ikke koagulert blod. jeg prøvde til å med å skylle for å se om det løste seg opp i vann, noe det ikke gjorde. dagene før hadde jeg helt syke smerter i magen, trodde det var ekstremt sterke mens-smerter, men nå er jeg usikker. I dag tok jeg en graviditetstest, og jeg tror den var positiv, en helt klar strek og en som var litt mer uklar. uansett, kan dette ha vært en spontanabort? burde jeg dra til legen og sjekke?

Anonymous poster hash: 077d3...5fe
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror du er litt hysterisk.

Anonymous poster hash: 61faa...eb8
AnonymBruker
Skrevet

Tror du er litt hysterisk.

TS her, ja kanskje men har aldri opplevd det her før, og lurer på hva det kan være :) så hva tror du?

AnonymBruker
Skrevet

Tror du hadde mensen.

AnonymBruker
Skrevet

Tror du hadde mensen.

men hva var den klumpen da? og hvorfor er testen positiv?

AnonymBruker
Skrevet

Det er ganske normalt å spontan abortere uten å vite man er gravid, de fleste opplever det bare som litt kraftigere mens.

Anonymous poster hash: b8d25...713
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

men hva var den klumpen da? og hvorfor er testen positiv?

Positiv? Det var sikkert bare en skyggestrek. :)

AnonymBruker
Skrevet

Positiv? Det var sikkert bare en skyggestrek. :)

det var to vinduer, og en strek i hvert av de..hm

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd dette to ganger TS. Dro til legen/gynekolog og det var SA begge gangene. De kunne så klart ikke gjøre noe, men jeg trengte å vite det for min egen del. Det er vist heller ikke uvanlig, men de fleste opplever det bare som en kraftig mens.

Anonymous poster hash: 1e5bd...0e4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd dette to ganger TS. Dro til legen/gynekolog og det var SA begge gangene. De kunne så klart ikke gjøre noe, men jeg trengte å vite det for min egen del. Det er vist heller ikke uvanlig, men de fleste opplever det bare som en kraftig mens.

Anonymous poster hash: 1e5bd...0e4

Ts her. Takk for svar! ja, nettopp, er jo det at jeg vil vite hva som skjer med kroppen min !

AnonymBruker
Skrevet

det var to vinduer, og en strek i hvert av de..hm

Og det var ikke en slik test der det skulle være kryss i det ene vinduet?

Anonymous poster hash: a9e61...198

AnonymBruker
Skrevet

Å ha en spontanabort uten å vite det er veldig vanlig, mener jeg leste en plass at 1 av 5 svangerskap ender sånn og da rundt når man skal ha mensen så kvinnen vet det ikke. Mest sannsynlig kom alt ut men du kan jo spørre legen om det er vist med en sjekk av livmora i tilfelle det er rester. Jeg har hatt en spontanabort i uke 7 og da det kom en stor klump ut så mente legen at alt kom ut. Gikk bra, er flere år siden og jeg har født et barn siden.

Får du feber og/eller smerter nedentil så dra til legen uansett, da kan det være en infeksjon.

Anonymous poster hash: 8873e...f2f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...