AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #1 Skrevet 21. juni 2015 Jeg har siden 5 dpo hatt forskjellige symptomer som gjør at jeg har tatt noen tester, men jeg blir altså ikke klokere fordi jeg skimter en strek på alle de 6 testene jeg har tatt, men jeg vet ikke om den er positiv eller om man kan se en svak strek der selv om man ikke er gravid. Frustrerende! Jeg har ømme bryster, mye hodepine, diaré, tisser oftere, til tider økt matlyst, har også vært kvalm én gang. Ikm er i morgen, så dette blir veldig spennende. Anonymous poster hash: 92fc7...ab2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #2 Skrevet 21. juni 2015 Jeg har siden 5 dpo hatt forskjellige symptomer som gjør at jeg har tatt noen tester, men jeg blir altså ikke klokere fordi jeg skimter en strek på alle de 6 testene jeg har tatt, men jeg vet ikke om den er positiv eller om man kan se en svak strek der selv om man ikke er gravid. Frustrerende! Jeg har ømme bryster, mye hodepine, diaré, tisser oftere, til tider økt matlyst, har også vært kvalm én gang. Ikm er i morgen, så dette blir veldig spennende. Anonymous poster hash: 92fc7...ab2 Anonymous poster hash: 92fc7...ab2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå