AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #1 Skrevet 21. juni 2015 Hei. Jeg har små, ekstremt tettsittende øyne, et veldig stort og "hufsa-lignende" smil, og veldig rundt ansikt(noe som gjør at trekkene bare blir verre). Jeg ligner litt på Hufsa fra mummidalen når jeg smiler:/ Flere venner har sagt dette!(ikke på en stygg måte). Dette er noe jeg alltid har tenkt selv og... Jeg føler meg så alene om dette. Jeg har en Er det flere med knøttsmå, tette øyne - og gigasmil der ute? Jeg har så små øyne at hvis jeg sminker de, ser de ut som sorte, små prikker :/ Er det flere enn meg med et annerledes utsende? NB: Dette er ikke noe jeg "føler", men rett og slett sånn jeg ser ut. Så dette er ikke noen "fase jeg vil komme ut av". Har godtatt det, lurer rett og slett på om det er flere med ekstreme karikaturer der ute:-) Klem fra Hufsa, 21 år.Anonymous poster hash: c8730...1f8 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #2 Skrevet 21. juni 2015 Hvis du lærer deg å sminke øynene riktig vil de ikke se ut som sorte prikker. Bare et tips. Anonymous poster hash: e1a6e...745 2
koskenkorva Skrevet 21. juni 2015 #3 Skrevet 21. juni 2015 Hvis du har små øyne så må du for guds skyld IKKE bruke eyeliner over og under øynene. Da blir de enda mindre. Det du kan gjøre er å søke på "makeup for bigger eyes". Eller bare sminke øynene med litt maskara og legge en hvit eyeliner på nedre våtkant. Du kan jo også søke på "contouring round face" på youtube å lære deg noen triks! 2
himmeloghav Skrevet 21. juni 2015 #4 Skrevet 21. juni 2015 Lyst forstørret og svart forminsker, så svart kajal er kanskje ikke det beste, men bruk heller en lys kajal på våtkanten og maskara.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #5 Skrevet 21. juni 2015 Takk for tips, jenter. Jeg har veldig få og korte øyevipper, så mascara synes ikke :/ Er det noe håp da?Anonymous poster hash: c8730...1f8
himmeloghav Skrevet 21. juni 2015 #6 Skrevet 21. juni 2015 Løsvipper? Søk på google sminke små øyne. 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #7 Skrevet 21. juni 2015 Takk for tips, jenter. Jeg har veldig få og korte øyevipper, så mascara synes ikke :/ Er det noe håp da?Anonymous poster hash: c8730...1f8 Jeg bruker falske øyevipper, hvit eyeliner og i tillegg linser som forsterker øyefargen og gir større pupiller... Dette er ikke noe jeg anbefaler og det tar en del tid å sette "på plass" alt før du er inne i det, men det finnes i hvert fall mye du kan gjøre for å skape en illusjon om at du har større øyne! Anonymous poster hash: 3c883...22d 1
koskenkorva Skrevet 21. juni 2015 #8 Skrevet 21. juni 2015 Takk for tips, jenter. Jeg har veldig få og korte øyevipper, så mascara synes ikke :/ Er det noe håp da?Anonymous poster hash: c8730...1f8 Legg på et lag med vaselin hver kveld før du legger deg. Gjør dette så lenge du gidder og vippene vil vokse og bli tykke! Jeg gjorde det i noen måneder og de grodde som ugress.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #9 Skrevet 21. juni 2015 Jeg bruker falske øyevipper, hvit eyeliner og i tillegg linser som forsterker øyefargen og gir større pupiller... Dette er ikke noe jeg anbefaler og det tar en del tid å sette "på plass" alt før du er inne i det, men det finnes i hvert fall mye du kan gjøre for å skape en illusjon om at du har større øyne! Anonymous poster hash: 3c883...22d Anonymous poster hash: 832ea...d32
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #11 Skrevet 22. juni 2015 Uff jeg lo litt av dette med hufsa smilet jeg.. Unnskyld begynte bare å se for meg "henne" Tettsittende øyne er enkelt å fikse med hvit eyeliner i indre øyekroken (ved nesa), det bruker jeg daglig Men hva mener du med smilet ditt, har du stor munn eller er det tennene dine du plages med? :| Anonymous poster hash: 5ddd1...c0e 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #12 Skrevet 23. juni 2015 Uff jeg lo litt av dette med hufsa smilet jeg.. Unnskyld begynte bare å se for meg "henne" Tettsittende øyne er enkelt å fikse med hvit eyeliner i indre øyekroken (ved nesa), det bruker jeg daglig Men hva mener du med smilet ditt, har du stor munn eller er det tennene dine du plages med? :| Anonymous poster hash: 5ddd1...c0e HJELLOW 🌷http://www.deviantart.com/art/The-Groke-251352427Anonymous poster hash: a2822...77d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå