AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #1 Skrevet 21. juni 2015 Vi møttes på jobb og har flørtet en del. Har vært litt sammen på fritiden, men første ordentlige date var i helgen. Han er en typisk bad boy, med sine kommentarer og tydelige laid back oppførsel, men jeg merker at jeg har blitt veldig betatt av han. Jeg var hos han i helgen og har brått skjønt at det å date/bli sammen med han kommer til å bli vanskelig. Han har så mange stygge kommentarer hele tiden som han bare "kødder med", noe jeg syns er veldig unødvendig. Vet ikke helt hva jeg skal si når han brått sier "kom hit, kjærring!" også ler etterpå. Han har sagt mange ganger at han syns jeg er prippen på ting. Jeg vet at jeg ikke er det egentlig, men han drar strikken så langt. Han både rapet og prompet foran meg på denne første daten (jeg sov hos han). Ikke har han spesielt orden på livet sitt heller.. Samtalene er så som så. Har ikke hatt noen veldig dype samtaler med han enda. Og for å sette prikken over i-en, så har han akkurat kommet ut av et samboerskap som ikke endte særlig godt. Det kan virke som han har en del baggasje for å si det midt. Problemet er at jeg fortsatt er betatt, men liveredd for hva jeg begir meg ut på? Er så redd for å bli dratt inn i et sykt dårlig forhold.. men i og med at jeg må forholde meg til han fremover vet jeg at jeg ikke kommer til å klare å legge følelsene på hylla og gå videre heller. Hva ville du gjort? Anonymous poster hash: a2e83...3a1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #3 Skrevet 21. juni 2015 Jeg forstår ikke dere kvinner som velger ut slike menn. Jeg kan forstå at de har noen spennende egenskaper, men det kan da andre og mer stabile menn ha også. Respektløshet og sårende kommentarer er ikke attraktivt for hverken menn eller kvinner i mine øyne. Det bør også være en varsellampe at han nettopp har kommet ut av et annet forhold, du ønsker ikke å bli rebound... Anonymous poster hash: 41d0d...a73 4
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #4 Skrevet 21. juni 2015 Vi møttes på jobb og har flørtet en del. Har vært litt sammen på fritiden, men første ordentlige date var i helgen. Han er en typisk bad boy, med sine kommentarer og tydelige laid back oppførsel, men jeg merker at jeg har blitt veldig betatt av han. Jeg var hos han i helgen og har brått skjønt at det å date/bli sammen med han kommer til å bli vanskelig. Han har så mange stygge kommentarer hele tiden som han bare "kødder med", noe jeg syns er veldig unødvendig. Vet ikke helt hva jeg skal si når han brått sier "kom hit, kjærring!" også ler etterpå. Han har sagt mange ganger at han syns jeg er prippen på ting. Jeg vet at jeg ikke er det egentlig, men han drar strikken så langt. Han både rapet og prompet foran meg på denne første daten (jeg sov hos han). Ikke har han spesielt orden på livet sitt heller.. Samtalene er så som så. Har ikke hatt noen veldig dype samtaler med han enda. Og for å sette prikken over i-en, så har han akkurat kommet ut av et samboerskap som ikke endte særlig godt. Det kan virke som han har en del baggasje for å si det midt. Problemet er at jeg fortsatt er betatt, men liveredd for hva jeg begir meg ut på? Er så redd for å bli dratt inn i et sykt dårlig forhold.. men i og med at jeg må forholde meg til han fremover vet jeg at jeg ikke kommer til å klare å legge følelsene på hylla og gå videre heller. Hva ville du gjort? Anonymous poster hash: a2e83...3a1 Er det så ille, bør du bytte jobb for å komme bort fra han Anonymous poster hash: 90ccd...cb9 1
Wildstar Skrevet 22. juni 2015 #6 Skrevet 22. juni 2015 Hvis du gidder å finne deg i sånt, så bare kjør på. Ville ikke rørt han med ildtang selv.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #7 Skrevet 22. juni 2015 Vi møttes på jobb og har flørtet en del. Har vært litt sammen på fritiden, men første ordentlige date var i helgen. Han er en typisk bad boy, med sine kommentarer og tydelige laid back oppførsel, men jeg merker at jeg har blitt veldig betatt av han. Jeg var hos han i helgen og har brått skjønt at det å date/bli sammen med han kommer til å bli vanskelig. Han har så mange stygge kommentarer hele tiden som han bare "kødder med", noe jeg syns er veldig unødvendig. Vet ikke helt hva jeg skal si når han brått sier "kom hit, kjærring!" også ler etterpå. Han har sagt mange ganger at han syns jeg er prippen på ting. Jeg vet at jeg ikke er det egentlig, men han drar strikken så langt. Han både rapet og prompet foran meg på denne første daten (jeg sov hos han). Ikke har han spesielt orden på livet sitt heller.. Samtalene er så som så. Har ikke hatt noen veldig dype samtaler med han enda. Og for å sette prikken over i-en, så har han akkurat kommet ut av et samboerskap som ikke endte særlig godt. Det kan virke som han har en del baggasje for å si det midt. Problemet er at jeg fortsatt er betatt, men liveredd for hva jeg begir meg ut på? Er så redd for å bli dratt inn i et sykt dårlig forhold.. men i og med at jeg må forholde meg til han fremover vet jeg at jeg ikke kommer til å klare å legge følelsene på hylla og gå videre heller. Hva ville du gjort? Anonymous poster hash: a2e83...3a1 Det du spør om er om du bør bli sammen med en tosk ? Vel du vet hva du går til, så å forvente at han ikke er sånn eller sånn etterhvert blir litt som å forvente at gråstein skal bli til gull. Kommer egentlig an på hvor du regner deg selv rent intellektuelt oppi det hele...mange typer mennesker reflekterer ikke særlig over ting og da er det begrenset hvor dype samtaler man kan ha. For mange holder det at de blir stimulert fra øyeblikk til øyeblikk og får tilfredsstil de mest grunnleggende behov. Har du behov for å søke intellektuelle utfordringer o.l så er vel ikke dette helt typen å ha på slep. Til slutt så kan jeg si at samme hva folk her inne skriver så er det følelesene dine avgjør hva du velger å gjøre - man kan finne gode logiske svar på hva man bør gjøre men du vil velge det følelsene dine sier uansett. Det er samme grunnen til at kvinner blir hos menn som mishandler dem - rett og slett fordi de har følelser for dem - ikke fordi det er noen gode grunner til at de bør være med dem. Anonymous poster hash: 5f825...51b
Charmander Skrevet 22. juni 2015 #8 Skrevet 22. juni 2015 Gjør hva du vil, men ikke kom gråtende tilbake på KG når han har vært en drittsekk mot deg. 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #9 Skrevet 22. juni 2015 Vi møttes på jobb og har flørtet en del. Har vært litt sammen på fritiden, men første ordentlige date var i helgen. Han er en typisk bad boy, med sine kommentarer og tydelige laid back oppførsel, men jeg merker at jeg har blitt veldig betatt av han. Jeg var hos han i helgen og har brått skjønt at det å date/bli sammen med han kommer til å bli vanskelig. Han har så mange stygge kommentarer hele tiden som han bare "kødder med", noe jeg syns er veldig unødvendig. Vet ikke helt hva jeg skal si når han brått sier "kom hit, kjærring!" også ler etterpå. Han har sagt mange ganger at han syns jeg er prippen på ting. Jeg vet at jeg ikke er det egentlig, men han drar strikken så langt. Han både rapet og prompet foran meg på denne første daten (jeg sov hos han). Ikke har han spesielt orden på livet sitt heller.. Samtalene er så som så. Har ikke hatt noen veldig dype samtaler med han enda. Og for å sette prikken over i-en, så har han akkurat kommet ut av et samboerskap som ikke endte særlig godt. Det kan virke som han har en del baggasje for å si det midt. Problemet er at jeg fortsatt er betatt, men liveredd for hva jeg begir meg ut på? Er så redd for å bli dratt inn i et sykt dårlig forhold.. men i og med at jeg må forholde meg til han fremover vet jeg at jeg ikke kommer til å klare å legge følelsene på hylla og gå videre heller. Hva ville du gjort? Anonymous poster hash: a2e83...3a1 æææ!! Vet du om han treffer flere? Høres ut som min kompis!! Ikke si dere / han er såvidt over 30 og østlandet? Anonymous poster hash: 8fa0f...00c
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #10 Skrevet 22. juni 2015 æææ!! Vet du om han treffer flere? Høres ut som min kompis!! Ikke si dere / han er såvidt over 30 og østlandet? Anonymous poster hash: 8fa0f...00c Haha, nei det er nok ikke han Han treffer ikke flere (så vidt jeg vet - er ganske sikker egentlig). Men men.. som en sier over her så får jeg ikke lov å komme gråtende tilbake på KG hvis jeg blir lei meg og gråter. Godt jeg ikke gråter så lett.. men syns dette er en kinkig situasjon :/ TS Anonymous poster hash: 55bc5...bd8
Gjest Margit Spat Skrevet 22. juni 2015 #11 Skrevet 22. juni 2015 Hvorfor vil du det selv så vondt? Skaff deg litt selvrespekt, selvoppholdelsesdrift og kvalitetsbevissthet! Selv fatter jeg ikke engang at noen synes slike fyrer er sjarmerende. De er jo bare ekle og teite.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #12 Skrevet 22. juni 2015 Det å bli sammen med en psykopat eller badboy. Er som å prøve å temme en pitbull som er laget for å ta livet av folk. DU kan tro at du kan endre vedkommende, og "temme" han. Men det stenger bare inn noe grusomt som får utløp før eller siden. Tenk over det når du ligger der blodig og forslått, dere har barn sammen og du lider av Stockholm-syndromet. Som følte at du fortjente å bli straffet for den bagatellen eller fella han la ut for deg. Mr. Nice guy står rundt om kring med hjertet i handa. Mens han venter på deg som han vil behandle verdig. Men det er kanskje ikke så moro for deg som vil leke med ilden? Anonymous poster hash: ba289...261
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #13 Skrevet 22. juni 2015 Det å bli sammen med en psykopat eller badboy. Er som å prøve å temme en pitbull som er laget for å ta livet av folk. DU kan tro at du kan endre vedkommende, og "temme" han. Men det stenger bare inn noe grusomt som får utløp før eller siden. Tenk over det når du ligger der blodig og forslått, dere har barn sammen og du lider av Stockholm-syndromet. Som følte at du fortjente å bli straffet for den bagatellen eller fella han la ut for deg. Mr. Nice guy står rundt om kring med hjertet i handa. Mens han venter på deg som han vil behandle verdig. Men det er kanskje ikke så moro for deg som vil leke med ilden? Anonymous poster hash: ba289...261 Bra skrevet! Men han er ikke ondskapsfull.. Bare typ badboy uten mannerer. Han er veldig flink med barn og gjør snille ting også. Bare jeg som vil ha i pose og sekk kanskje? TS Anonymous poster hash: 55bc5...bd8
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #14 Skrevet 22. juni 2015 Bra skrevet! Men han er ikke ondskapsfull.. Bare typ badboy uten mannerer. Han er veldig flink med barn og gjør snille ting også. Bare jeg som vil ha i pose og sekk kanskje? TS Anonymous poster hash: 55bc5...bd8 KJØR PÅ ... det er det følelsene dine tilsier ..da er det jo totalt poengløst å sitte her å finne rasjonelle grunner til at du skal skal ikke. Lav IQ, dårlig impuls kontroll = spennende liv Så er jeg sikker på at empatien er på topp, om han lærer seg betydningen av det. Kan sikkert være spennende noen år men samfunnet stiller bare høyere krav til eldre du\dere blir. Anonymous poster hash: 5f825...51b
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #15 Skrevet 23. juni 2015 Vi møttes på jobb og har flørtet en del. Har vært litt sammen på fritiden, men første ordentlige date var i helgen. Han er en typisk bad boy, med sine kommentarer og tydelige laid back oppførsel, men jeg merker at jeg har blitt veldig betatt av han. Jeg var hos han i helgen og har brått skjønt at det å date/bli sammen med han kommer til å bli vanskelig. Han har så mange stygge kommentarer hele tiden som han bare "kødder med", noe jeg syns er veldig unødvendig. Vet ikke helt hva jeg skal si når han brått sier "kom hit, kjærring!" også ler etterpå. Han har sagt mange ganger at han syns jeg er prippen på ting. Jeg vet at jeg ikke er det egentlig, men han drar strikken så langt. Han både rapet og prompet foran meg på denne første daten (jeg sov hos han). Ikke har han spesielt orden på livet sitt heller.. Samtalene er så som så. Har ikke hatt noen veldig dype samtaler med han enda. Og for å sette prikken over i-en, så har han akkurat kommet ut av et samboerskap som ikke endte særlig godt. Det kan virke som han har en del baggasje for å si det midt. Problemet er at jeg fortsatt er betatt, men liveredd for hva jeg begir meg ut på? Er så redd for å bli dratt inn i et sykt dårlig forhold.. men i og med at jeg må forholde meg til han fremover vet jeg at jeg ikke kommer til å klare å legge følelsene på hylla og gå videre heller. Hva ville du gjort?Anonymous poster hash: a2e83...3a1 Eh... Har han egentlig en eneste GOD egenskap? Hadde ikke tatt i ham med ildtang.... Raping og promping på første date, fornærmelser og stygge kallenavn.. Hva er det egentlig som er så fristende med det?Anonymous poster hash: 30e07...518
urenluren Skrevet 23. juni 2015 #16 Skrevet 23. juni 2015 Har aldri skjønt hva folk mener med "bad boys" egentlig. Men hvis dette er en bad boy skjønner jeg ikke hvorfor så mange finner dem interessante. Hva godt får du ut av en mann som oppfører seg sånn, og da på første date?? Nei, dette syntes jeg ikke du skal finne deg i. Han må være fryktelig kjekk, for hvis ikke skjønner jeg ikke hva du liker med han.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #17 Skrevet 23. juni 2015 Høres ut som min rebell før vi ble sammen, bare at han ikke drev og fjerta eller rapa, ikke snakka nedlatende til meg. Min var/er mer typen som havner i slåsskamper og krangler med folk han burde holde seg unna (pga. hans dårlige fortid) Sliter fortsatt med hans ex som stadig prøver å ødelegge forholdet, men nå er vi forlova og skal flytte så da blir det ikke mye å høre fra den enden lenger. Jeg var ganske nervøs og redd for at jeg fikk følelser for han, men det har gått helt greit hittil, men jeg vet ikke helt om jeg kan si deg om du burde prøve ut dette med han, eller droppe han... Lykke til Anonymous poster hash: cfd98...be5
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #18 Skrevet 23. juni 2015 HVORFOR. Vil du deg selv vondt? Er du selvdestruktiv? Liker du å brenne deg selv med lighter også? Eier du ingen viljestyrke eller er du desperat etter å bli behandlet dårlig? Jaja noen vil jo skade seg selv. Tenk et år frem i tid. Hvordan tror du at du har det da? Lov å tenke selv om man er kåt på noen. Anonymous poster hash: 0cf20...cfa
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #19 Skrevet 23. juni 2015 Han har jo såklart fine sider også! Han er veldig hjelpsom og oppmerksom på ting. Han er glad i friluftsliv og veldig flink med barn/ungdom. Han er flink med kosthold og trening. Han har mange spenende interesser. Han har fine ambisjoner (selv om han ikke har helt orden på livet pr. dags dato). Han er ikke en folk ville kalt kjekk tror jeg, men jeg liker utseendet hans. Men han er hva jeg ville kalt bad boy, og det er noen ting han må slutte med hvis ting skal fungere. Jeg har jo sakt at det ikke er greit å kalle meg f.eks. kjerring og at han IKKE får lov å prompe foran meg (med mindre det er et uhell). Han ble jo litt flau når jeg ble skikkelig satt ut av at han prompa foran meg. Jeg overdrev litt for å få han til å bli flau. Sa det stinket skikkelig og åpnet vinduet osv. Det er ikke det at jeg VIL forandre mennesker, men jeg vil at han skal slutte med de småtingene - for det er mye der som er bra tror jeg. Man kan ikke alltid bestemme hvem man faller for.. men han er såpass seriøs tror jeg, at jeg kan ikke surre rundt i grøten og holde han på vent så lenge. Han er en av de (få) som faktisk syns det er fint å bli kjærester etter en tid.. ikke sånn som så mange andre menn jeg har møtt som skal vente for alltid. Og nei, jeg vil ikke si jeg er desperat, for jeg har avvist gutter jeg ikke har falt for. Men jeg har jo falt litt for denne gutten, og jeg tror jeg vil... Men hvis noen har noen erfaringer med en liknende type gutt, så ønsker jeg å høre hvordan det har gått for dere TS Anonymous poster hash: 55bc5...bd8
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #20 Skrevet 23. juni 2015 Eh å være badboy har ingen sammenheng med å prompe og rape å gjøre. Trodde du skulle si at det var en som var med på ran, lagret kilovis med dop hjemme hos seg selv hver måned, hadde våpen osv. Han fyren din høres bare skikkelig slaskete og barnslig ut. Alle promper og raper, men alle vet også at man ikke skal sitte å fjerte fra seg overalt og at man skal ha en viss standard på kroppshygienen sin. Tenk deg at dere er 40 og gift, han kommer ikke til å gidde å gå å klippe gresset engang, bare sitte å spille playstation og rape. Anonymous poster hash: 8d871...697
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå