AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #1 Skrevet 21. juni 2015 Var ute med venner, også kom vi til et sånt sted hvor det ikke er fortau, men i skoletida er det skolevei, så det var liksom greit å gå der. Vi gikk helt normalt og snakka sammen, men plutselig kom det en bil mot oss, eller rettere sagt, mot meg. Den kjørte liksom skjevere og skjevere og jeg stivna jo. Jeg stirra liksom rett på sjåføren, og hadde ikke hatt problem med å slippe unna, men neida, jeg stivna helt. Hadde sikkert hvert på sykehus ellerno nå om venninna mi ikke hadde dytta meg inn i et gjerde. Klarer ikke komme over dette for det så virkelig ut som om mannen kjørte mot meg med vilje. Jeg sverger på at bilen snitta meg litt, men hvorfor skulle noen kjøre på meg med vilje, det gir jo ikke mening akkurat... Anonymous poster hash: e3daa...eda
lisske Skrevet 21. juni 2015 #2 Skrevet 21. juni 2015 Hørtes ut som en skikkelig ubehagelig opplevelse. Klem til deg Hadde du kunnet gjengi bilnr, biltype, farge, evt. kjent igjen sjåføren? Ble påkjørt selv engang, men kun lettere skadet. Sjåføren stanset, men kom aldri ut av bilen. Kjørte bare videre. Følte ikke at personen kjørte på meg med vilje, men ekkelt at han/hun bare kjørte videre uten å sjekke hvordan det gikk. Anmeldte, men ble selvsagt henlagt.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #3 Skrevet 21. juni 2015 Hørtes ut som en skikkelig ubehagelig opplevelse. Klem til deg Hadde du kunnet gjengi bilnr, biltype, farge, evt. kjent igjen sjåføren? Ble påkjørt selv engang, men kun lettere skadet. Sjåføren stanset, men kom aldri ut av bilen. Kjørte bare videre. Følte ikke at personen kjørte på meg med vilje, men ekkelt at han/hun bare kjørte videre uten å sjekke hvordan det gikk. Anmeldte, men ble selvsagt henlagt. Hehe tusen takk, det var utrolig ubehagelig ja. Dessverre var jeg i sjokk så jeg klarte ikke tenke på den slags informasjon da dessverre, men uff, bra det ikek var ille med skadene dine. Noen sjåfører kan være ordentlig dumme Anonymous poster hash: e3daa...eda
lisske Skrevet 21. juni 2015 #4 Skrevet 21. juni 2015 Hehe tusen takk, det var utrolig ubehagelig ja. Dessverre var jeg i sjokk så jeg klarte ikke tenke på den slags informasjon da dessverre, men uff, bra det ikek var ille med skadene dine. Noen sjåfører kan være ordentlig dumme Anonymous poster hash: e3daa...eda Opplevde sjokket jeg også. Fikk ikke med meg verken bilmerke eller reg.nr, så heller ikke føreren av bilen. Ikke mye for politiet å jobbe videre med dessverre. Men håper du klarer å kvitte deg med følelsen av at det var med vilje Det regner jeg med at det ikke var! Også håper jeg venninna di fikk seg en god klem, for et dytt inn i gjerdet
Gjest Belle âme Skrevet 21. juni 2015 #5 Skrevet 21. juni 2015 Dette har skjedd med ei venninne av meg også 😳
himmeloghav Skrevet 21. juni 2015 #6 Skrevet 21. juni 2015 (endret) Var ute med venner, også kom vi til et sånt sted hvor det ikke er fortau, men i skoletida er det skolevei, så det var liksom greit å gå der. Vi gikk helt normalt og snakka sammen, men plutselig kom det en bil mot oss, eller rettere sagt, mot meg. Den kjørte liksom skjevere og skjevere og jeg stivna jo. Jeg stirra liksom rett på sjåføren, og hadde ikke hatt problem med å slippe unna, men neida, jeg stivna helt. Hadde sikkert hvert på sykehus ellerno nå om venninna mi ikke hadde dytta meg inn i et gjerde. Klarer ikke komme over dette for det så virkelig ut som om mannen kjørte mot meg med vilje. Jeg sverger på at bilen snitta meg litt, men hvorfor skulle noen kjøre på meg med vilje, det gir jo ikke mening akkurat... Anonymous poster hash: e3daa...eda Hvis det var nær en skole kanskje det ble fanget opp av overvåkningskamera hvis de har det? Du kan jo høre med skolen. Eller sjekke om det er en dagligvarebutikk i nærheten. De kan ha bilder av han. Kanskje han bor i nærheten. Endret 21. juni 2015 av himmeloghav
himmeloghav Skrevet 21. juni 2015 #7 Skrevet 21. juni 2015 Opplevde sjokket jeg også. Fikk ikke med meg verken bilmerke eller reg.nr, så heller ikke føreren av bilen. Ikke mye for politiet å jobbe videre med dessverre. Men håper du klarer å kvitte deg med følelsen av at det var med vilje Det regner jeg med at det ikke var! Også håper jeg venninna di fikk seg en god klem, for et dytt inn i gjerdet Hvis det er en dagligvarebutikk i nærheten, kanskje de har bilder av han som kjørte. Kan hende han bor i nærheten.
lisske Skrevet 21. juni 2015 #8 Skrevet 21. juni 2015 Hvis det er en dagligvarebutikk i nærheten, kanskje de har bilder av han som kjørte. Kan hende han bor i nærheten. Ingen dagligvarebutikker før 8 km etter påkjørselen. Bilen ble skadet foran, men var litt for treg (litt sjokkert) til å kontakte politiet slik at de kunne satt opp "observasjonssperring". Mulig at sjåføren tok av før dette sentrumet også, får aldri vite :/ Ble en liten notis i lokalavisa at sjåføren burde melde seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå