Gå til innhold

Lite kontakt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke hva jeg skal tro om fyren jeg treffer. Han er villig til å sette av tid til meg og seneste i går sa han at vi var stuck med hverandre og mye annet fint. Ansikt til ansikt. At vi har det fint sammen mm.

Idag hører jeg ingen ting fra han.

I begynnelsen var det Snap og meldinger hele dagen. Gjerne med kjærlighetserklæringene. Nå kan det gå en dag uten et eneste pip og da gjerne "fin dag". Ikke åpnet Snap på flere dager.

Vi kan ikke treffes ofte pga avstand men å treffes tar han seg allikevel tid til. Og han har frivillig kommet til meg hver gang og da ikke bare for sex.

En mann som er interessert vil da vel gjerne ha en viss form for kontakt via dagen? Greit at han jobber mye og det tar mesteparten av tiden. Men han rekker fint både fest og moro. Bare ikke tid til å sende meg meldinger.

Anonymous poster hash: 980d3...744

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det forresten innafor og be om mer kontakt via meldinger? Si at jeg trenger det? Eller vil en mann anse dette som masete? Og om jeg skal be om dette, hvordan kan jeg gjøre det på en ok måte?

Jeg klarer ikke beholde roen nå, siden jeg er usikker på hans intensjoner. I går var det ingen tvil pga det han sa, men i dag har jeg ikke fått svar på en mld jeg sendte tidligere. En helt enkel sak.

Anonymous poster hash: 980d3...744

AnonymBruker
Skrevet

Det er kanskje litt tidlig å tenke så negativt hvis det bare har gått én dag.. tenker mange ;) Det kommer jo litt an på hvor lenge dere har datet? Hvor "close" har dere blitt? 

Nå er jeg sikkert veldig negativ, men jeg har dåårlig erfaring med at gutter plutselig blir stille/ blir "opptatte". Jeg gikk senest rundt i 2 uker (!) og ventet og håpet på meldinger fra han jeg drev med, men til slutt måtte jeg ta meg sammen og innse at han ikke var interessert lenger. Det skjedde bokstavelig talt over natta, uten at jeg aner hva som skjedde. 

Anonymous poster hash: 39b34...824
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...