LongGone123 Skrevet 21. juni 2015 #1 Skrevet 21. juni 2015 Overskriften sier vel egentlig sitt. Jeg lurer på om det er mulig å kuppe visning med å gi et bud direkte til selger (eier)- før visning, når det faktisk er eier som selger selv. altså han benytter ingen megler. Vet dette er mulig når man benytter megler, altså å ta direkte kontakt med selger/eier og gi et bud, ble bare usikker når det i dette tilfellet ikke er noen megler. noen som har peiling, legg gjerne med link til regelverk, jeg har googlet meg ihjel uten å finne noe svar... På forhånd takk for ditt svar!
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #2 Skrevet 21. juni 2015 Ja, bud kan legges inn før visning. Noen selgere tar som forbehold at budet skal stå over visningen, men om du ikke ønsker det bør du legge inn et bud selger kommer til å godta. I hovedsak er det bare til å ringe selger, og legge inn et budAnonymous poster hash: b97c6...8fa
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #3 Skrevet 21. juni 2015 Vi har både kjøpt og solgt via kupping - gjennom megler. Som selger krevde vi et bud flere hundre tusen over takst for at vi skulle selge før visning. Til slutt ga vi et motbud som kjøper aksepterte. Anonymous poster hash: 0bdaf...929
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #4 Skrevet 21. juni 2015 Finnes en tråd på å kuppe bolig. Det er det samme om det er eier eller megler som selger. Men forkjøpsretten om der er forkjøpsrett, kommer du ikke utenom. Den gjør det umulig å kuppe om noen har meldt forkjøpsrett da. Anonymous poster hash: dc7ee...e49
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå