AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #1 Skrevet 21. juni 2015 Hei, Jeg er en jente på 21 år som har bodd i Oslo snart et år. Jeg ønsker meg en venninne som jeg kan trene sammen med. Jeg er langt fra topptrent, men liker å være ute i naturen og bruke kroppen. De siste året har jeg mistet motivasjoen og trenger noen å ha avtaler med. Slik at jeg ikke sluntrer unna og tenker at jeg tar det imorgen. Har veldig lyst til å være mer aktiv enn jeg er nå, få mer energi, og ikke minst komme meg mer ut i naturen! Jeg vil gjerne ha en å trene sammen med 1-3 ganger i uken. Håper det en noen som roper ut om de føler for det. Anonymous poster hash: 29857...926
Charmander Skrevet 21. juni 2015 #2 Skrevet 21. juni 2015 Da er det vel en idè å starte med å poste med en bruker slik at folk her kan sende deg en PM om de faktisk er int. 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #3 Skrevet 22. juni 2015 Bli med på Skiforeningens gratistrening til høsten og bli kjent med nye folk :-) http://www.skiforeningen.no/kursogarrangement/trening-uten-tak/ Alternative treninger ute, dog som ikke er gratis er: www.meirtrening.no www.aktivpt.no Anonymous poster hash: c574b...4f6
Basun Skrevet 23. juni 2015 #4 Skrevet 23. juni 2015 Kjenner du noen på studier eller jobb du kan trene med? Jeg ser også etter treningspartnere, men jeg fyller ikke kriteriene dine
himmeloghav Skrevet 27. juni 2015 #6 Skrevet 27. juni 2015 Hei, Jeg er en jente på 21 år som har bodd i Oslo snart et år. Jeg ønsker meg en venninne som jeg kan trene sammen med. Jeg er langt fra topptrent, men liker å være ute i naturen og bruke kroppen. De siste året har jeg mistet motivasjoen og trenger noen å ha avtaler med. Slik at jeg ikke sluntrer unna og tenker at jeg tar det imorgen. Har veldig lyst til å være mer aktiv enn jeg er nå, få mer energi, og ikke minst komme meg mer ut i naturen! Jeg vil gjerne ha en å trene sammen med 1-3 ganger i uken. Håper det en noen som roper ut om de føler for det. Anonymous poster hash: 29857...926 Du kan prøve Aktiv i 100 - turistforeningens lokalturer i nærområdet.
frk.fersken Skrevet 28. juni 2015 #7 Skrevet 28. juni 2015 Hei, Jeg er en jente på 21 år som har bodd i Oslo snart et år. Jeg ønsker meg en venninne som jeg kan trene sammen med. Jeg er langt fra topptrent, men liker å være ute i naturen og bruke kroppen. De siste året har jeg mistet motivasjoen og trenger noen å ha avtaler med. Slik at jeg ikke sluntrer unna og tenker at jeg tar det imorgen. Har veldig lyst til å være mer aktiv enn jeg er nå, få mer energi, og ikke minst komme meg mer ut i naturen! Jeg vil gjerne ha en å trene sammen med 1-3 ganger i uken. Håper det en noen som roper ut om de føler for det. Anonymous poster hash: 29857...926 Hvor bor du da? Jeg kunne også tenke meg en å trene med et par ganger i uka. Send meg en PM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå