Gå til innhold

Treningsvenninne i Oslo

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, 

Jeg er en jente på 21 år som har bodd i Oslo snart et år. Jeg ønsker meg en venninne som jeg kan trene sammen med.

Jeg er langt fra topptrent, men liker å være ute i naturen og bruke kroppen. De siste året har jeg mistet motivasjoen og trenger noen å ha avtaler med. Slik at jeg ikke sluntrer unna og tenker at jeg tar det imorgen. 

Har veldig lyst til å være mer aktiv enn jeg er nå, få mer energi, og ikke minst komme meg mer ut i naturen! Jeg vil gjerne ha en å trene sammen med 1-3 ganger i uken. Håper det en noen som roper ut om de føler for det. 

•  

Anonymous poster hash: 29857...926
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er det vel en idè å starte med å poste med en bruker slik at folk her kan sende deg en PM om de faktisk er int.

• Liker 1
Skrevet

Kjenner du noen på studier eller jobb du kan trene med?

Jeg ser også etter treningspartnere, men jeg fyller ikke kriteriene dine

Skrevet

Tenker du å trene på treningsstudio også?

Skrevet

Hei,  Jeg er en jente på 21 år som har bodd i Oslo snart et år. Jeg ønsker meg en venninne som jeg kan trene sammen med.  Jeg er langt fra topptrent, men liker å være ute i naturen og bruke kroppen. De siste året har jeg mistet motivasjoen og trenger noen å ha avtaler med. Slik at jeg ikke sluntrer unna og tenker at jeg tar det imorgen.  Har veldig lyst til å være mer aktiv enn jeg er nå, få mer energi, og ikke minst komme meg mer ut i naturen! Jeg vil gjerne ha en å trene sammen med 1-3 ganger i uken. Håper det en noen som roper ut om de føler for det.    

•  

Du kan prøve Aktiv i 100 - turistforeningens lokalturer i nærområdet.

Skrevet

Hei, 

Jeg er en jente på 21 år som har bodd i Oslo snart et år. Jeg ønsker meg en venninne som jeg kan trene sammen med.

Jeg er langt fra topptrent, men liker å være ute i naturen og bruke kroppen. De siste året har jeg mistet motivasjoen og trenger noen å ha avtaler med. Slik at jeg ikke sluntrer unna og tenker at jeg tar det imorgen. 

Har veldig lyst til å være mer aktiv enn jeg er nå, få mer energi, og ikke minst komme meg mer ut i naturen! Jeg vil gjerne ha en å trene sammen med 1-3 ganger i uken. Håper det en noen som roper ut om de føler for det. 

•  

Hvor bor du da? Jeg kunne også tenke meg en å trene med et par ganger i uka. Send meg en PM :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...