AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #1 Skrevet 21. juni 2015 Hei! Lurte på om det var mulig å få en mer spretten og fast rumpe på 30 dager uten vekter med hjemmetrening. Knebøy hver dag, utfall, glute bridge/hip thrust, kick backs, donkey kicks (vet ikke hva de heter på norsk, men man kjenner det godt i rumpa) løpe i trapper og spise sunt, mye proteiner. Er det mulig? Reiser til syden om 30 dager skjønner dere, skulle gjerne fått en mer fastere rumpe! Anonymous poster hash: 3bcfd...30c
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #2 Skrevet 21. juni 2015 Du vil nok se noe forbedring, men ikke mirakler. Anonymous poster hash: ab4a2...5c8 2
Lostinparadise Skrevet 21. juni 2015 #3 Skrevet 21. juni 2015 Hei! Lurte på om det var mulig å få en mer spretten og fast rumpe på 30 dager uten vekter med hjemmetrening. Knebøy hver dag, utfall, glute bridge/hip thrust, kick backs, donkey kicks (vet ikke hva de heter på norsk, men man kjenner det godt i rumpa) løpe i trapper og spise sunt, mye proteiner. Er det mulig? Reiser til syden om 30 dager skjønner dere, skulle gjerne fått en mer fastere rumpe! Anonymous poster hash: 3bcfd...30c Tror det varierer VELDIG fra person til person... Jeg er kjempe heldig og ser fort resultater, på 30 dager ville jeg personlig forventet stor forskjell på meg selv, men da med en skikkelig god innsats og rett øvelser.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #4 Skrevet 21. juni 2015 Du vil nok se noe forbedring, men ikke mirakler. Anonymous poster hash: ab4a2...5c8 Okei! Men tror du de øvelsene jeg sa her over vil funke? Er tynn og etter måneder med lite trening har rumpa blitt mye slappere, selvom det ikke ser utrolig gale ut. merker at når jeg trener den jevnlig i noen uker blir den mer spretten og kjennes mer hard ut (kanskje noe jeg innbiller meg da.)TSAnonymous poster hash: 3bcfd...30c
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #5 Skrevet 21. juni 2015 Google 30 day squat challange (eller kanskje den er på 20) , den er effektiv på mange jeg kjenner. Men gjorde ingenting for meg, siden jeg ikke hadde stang vekt hjemme. Glute bridge er uansett mere effektiv og lettere å gjøre hjemme, du kan legge et par store bøker som vekter der og bruke sofa, stol, krakk eller annet når man avanserer til å ha bena på hevet nivå. Trening med stor gym ball er også effektivt, gir fast og stram kropp ila kort tid Anonymous poster hash: a5c07...e2f 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #6 Skrevet 21. juni 2015 PS: Utfall er en viktig øvelse for å få strammere/løftet rumpe Anonymous poster hash: a5c07...e2f
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #7 Skrevet 21. juni 2015 Google 30 day squat challange (eller kanskje den er på 20) , den er effektiv på mange jeg kjenner. Men gjorde ingenting for meg, siden jeg ikke hadde stang vekt hjemme. Glute bridge er uansett mere effektiv og lettere å gjøre hjemme, du kan legge et par store bøker som vekter der og bruke sofa, stol, krakk eller annet når man avanserer til å ha bena på hevet nivå. Trening med stor gym ball er også effektivt, gir fast og stram kropp ila kort tidAnonymous poster hash: a5c07...e2f Takk! Så det er håp altså?Anonymous poster hash: 3bcfd...30c
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #8 Skrevet 22. juni 2015 Jeg fikk stor forandring på rumpa når jeg gjorde disse øvelsene hjemme i en måned, MEN jeg telte kalorier. Spiste 2000 om dagen. Jeg har sluttet å telle, men resultatene kommer mye fortere om man gjør det. Så hvis du absolutt skal ha resultater på en måned, så anbefaler jeg å telle og trene med vekter. Gjorde utfall, goblet squat, kickbacks, donkeykicks, hip thurst og glutebridge. Vær streng med deg selv, men husk at rumpa blir som regel mindre først, men den blir myye finere Anonymous poster hash: 67699...56e
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #9 Skrevet 22. juni 2015 Jeg har trent i 3 år med tunge vekter (100 kg) for å få rumpa jeg har. Tviler sterkt på at 30 dager uten vekter kommer til å vise noe som helst. Hadde det gjort det hadde alle hatt sprettrumpe. *litt oppgitt over alle som vil ha, men ikke gidder å jobbe for det* Anonymous poster hash: 9e4df...180 4
Soulless Skrevet 22. juni 2015 #10 Skrevet 22. juni 2015 Jeg har trent i 3 år med tunge vekter (100 kg) for å få rumpa jeg har. Tviler sterkt på at 30 dager uten vekter kommer til å vise noe som helst. Hadde det gjort det hadde alle hatt sprettrumpe. *litt oppgitt over alle som vil ha, men ikke gidder å jobbe for det* Anonymous poster hash: 9e4df...180 Hadde du så mye fra begynnelsen, eller jobbet du deg oppover? Har så lyst på vektstang hjemme for hipthrusts og sånt, men har ingen idé hvor mye vekter jeg trenger.,,
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #11 Skrevet 22. juni 2015 Jeg tror en sånn 30-dagers (dersom du er nokså utrent) heller kan gi deg belastningskader enn sprettrumpe. Anonymous poster hash: 7d1e8...288 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #12 Skrevet 22. juni 2015 Kan alle får sprettrumper eller kommer det også an på hvordan man er bygd i utgangspunktet? Anonymous poster hash: 74dc6...87d
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #13 Skrevet 22. juni 2015 Kan alle får sprettrumper eller kommer det også an på hvordan man er bygd i utgangspunktet? Anonymous poster hash: 74dc6...87d Det kommer helt an på hvordan man definerer sprettrumpe. En muskuløs og veltrent rumpe tar tid å bygge. Jeg har brukt over to år med tung knebøy og markløft. Ser ingen grunn til at alle i teorien kan oppnå dette, om man legger ned det arbeidet som er nødvendig og passer på hva man spiser. Anonymous poster hash: 7d1e8...288 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #14 Skrevet 22. juni 2015 Det kommer helt an på hvordan man definerer sprettrumpe. En muskuløs og veltrent rumpe tar tid å bygge. Jeg har brukt over to år med tung knebøy og markløft. Ser ingen grunn til at ikke alle i teorien kan oppnå dette, om man legger ned det arbeidet som er nødvendig og passer på hva man spiser. Anonymous poster hash: 7d1e8...288 Ops, glemte et "ikke". Anonymous poster hash: 7d1e8...288
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #15 Skrevet 22. juni 2015 Hadde du så mye fra begynnelsen, eller jobbet du deg oppover? Har så lyst på vektstang hjemme for hipthrusts og sånt, men har ingen idé hvor mye vekter jeg trenger.,, Jeg startet vel med 20-30 kg på knebøy, og kanskje 50 kg på hip thrust (for å nevne noen klassiske rumpeøvelser). Spesielt hip thrust er det mange som driver på med for lave vekter. Jeg trener med godt over 100 kg på den. Bare less på og prøv, du får opp mer enn du tror. Dessuten er ikke den så teknisk krevende som knebøy, så lettere å gå opp i vekt uten å risikere alt slags:) Ville ikke hatt mindre enn 30 kg i starten, gjerne 40-50 også. Anonymous poster hash: 9e4df...180
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #16 Skrevet 22. juni 2015 Gå ut av huset, finn en heftig oppoverbakke og gå fort opp den noen ganger daglig. DET skaper rompe etterhvert Anonymous poster hash: a97e6...b84 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #17 Skrevet 24. juni 2015 Kanskje denne kan være noe http://treningstips.org/30-day-butt-challenge/ Anonymous poster hash: 4f48d...b88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå