AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #1 Skrevet 21. juni 2015 Jeg skal på utkledningsfest. Vurderte å kle meg ut som catwoman, men er litt usikker ettersom det er helt tettsittende. Vil jeg kunne lage dette kostymet? Kan jo bruke en 100 sort strømpebukse, en sort body over og kjøpe en maske.. og høye hæler. Har desverre ikke støvletter. Noen som vet hvordan man kan lage en slik maske? Noe mer jeg trenger til kostymet? Anonymous poster hash: 40bde...41e
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #2 Skrevet 22. juni 2015 Jeg skal på utkledningsfest. Vurderte å kle meg ut som catwoman, men er litt usikker ettersom det er helt tettsittende. Vil jeg kunne lage dette kostymet? Kan jo bruke en 100 sort strømpebukse, en sort body over og kjøpe en maske.. og høye hæler. Har desverre ikke støvletter. Noen som vet hvordan man kan lage en slik maske? Noe mer jeg trenger til kostymet? Anonymous poster hash: 40bde...41e Jeg har vært Catwoman på fest. Men jeg fikk låne et proft kostyme. Hadde heldekkende drakt og maske i latex. Veldig spesielt å ha på seg. Tror det blir vanskelig å lage en slik maske. Du kan jo ha på det du foreslår, men da ville jeg heller gått for "søt pusekatt". Fest to ører til en hårbøyle. Smink på deg snute og værhår. Anonymous poster hash: c6613...699
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #3 Skrevet 5. oktober 2017 Kan få billig på Wish.com https://www.wish.com/c/590990cd99a77b4396d9af99 Anonymkode: 004cf...a08
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #4 Skrevet 7. oktober 2017 On 10/5/2017 at 10:53 PM, AnonymBruker said: Kan få billig på Wish.com https://www.wish.com/c/590990cd99a77b4396d9af99 Anonymkode: 004cf...a08 Kvaliteten er sikkert helt tipp topp, or not. Det vil vel ikke rekke å komme fram til Halloween heller. Jeg hadde gått for kanskje en stram glinsende tights. Jeg har faktisk treningstights som kunne funka. Anonymkode: 3f1dc...e6c
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #5 Skrevet 7. oktober 2017 Det er få, veldig få, som kan "pull off" en Catwoman. Det krever at du har ekstremt god fysikk. Er du det minste tjukk så glem det! Da ser du bare teit ut. Anonymkode: aa18a...1f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå