AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #3 Skrevet 21. juni 2015 Jeg var der for 10 år siden, og da var det en helt ok plass. Bra for festing, fin strand, bra priser. Men egner seg nok best til ungdommer som skal feste og hadde nok ikke reist igjen Det som var negativt var at det var utrolig masete selgere og innkastere. En del tydelig mafia i råflotte biler som kjørte rundt og holdt oppsyn med at alle behandlet turistene bra. Syntes det var litt ekkelt.Anonymous poster hash: 967bc...86b
Gjest Unknown Skrevet 21. juni 2015 #4 Skrevet 21. juni 2015 Jeg var der for 10 år siden, og da var det en helt ok plass. Bra for festing, fin strand, bra priser. Men egner seg nok best til ungdommer som skal feste og hadde nok ikke reist igjen Det som var negativt var at det var utrolig masete selgere og innkastere. En del tydelig mafia i råflotte biler som kjørte rundt og holdt oppsyn med at alle behandlet turistene bra. Syntes det var litt ekkelt.Anonymous poster hash: 967bc...86b creepy
susenpusen. Skrevet 21. juni 2015 #5 Skrevet 21. juni 2015 Var der når jeg var 18, altså i 2007. Var festing / soling det gikk i hele tiden, men da synes jeg det var helt topp. Så hvis du er ute etter en sånn type tur så vil jeg si det passer bra - billig er det og. Holdt med den ene turen - og hadde heller ikke reist igjen. Vet ikke hvordan det er der nå, men.. Kan også anbefale Hersonissos hvis du er ute etter type fylletur. Syns Hersonissos (Kreta) var litt mer "skikkelig" enn Bulgaria
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå