Gjest Unknown Skrevet 21. juni 2015 #1 Skrevet 21. juni 2015 Hei! Vi er en familie på 3, som har lyst til å ta oss en billig tur til et sydenland. Hvor bestiller dere fra? Trenger tips til billige nettsider hvor jeg kan bestille billigst mulig!
jordbarn Skrevet 21. juni 2015 #2 Skrevet 21. juni 2015 Finn, solfaktor.no, restplass, ving, startour, apollo osv.. Det fleste har en del gode tilbud, må bare søke litt rundt
Gjest Unknown Skrevet 21. juni 2015 #3 Skrevet 21. juni 2015 Finn, solfaktor.no, restplass, ving, startour, apollo osv.. Det fleste har en del gode tilbud, må bare søke litt rundt Okei, tusen takk! Jeg vet liksom ikke hvor det er billig og fint å dra med småbarn.. Jeg bestiller overraskelsestur til meg, mamma og lillebror på 4 år se..
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #4 Skrevet 21. juni 2015 Din mor og din bror på 4 år ? Hvor gammel er du da ? Hva er budsjettet ditt ? Akkurat nå er det høysesong for reiser, siden det er skoleferie, og da er det nesten ikke mulig å finne veldig rimelige reiser. Kan dere reise utenom skolens ferier, kan du få reiser for dere tre ned til ca kr 10 000 (søkte nettopp selv av ren nysjerrig direkte på Star Tour sine nettsider, og la inn siste uken i august. Da fikk jeg opp fra kr 10 000 og oppover for 2 voksne og ett barn). Billigst er det ofte i Bulgaria og Tyrkia, men til Tyrkia må du ha visum (og det koster ekstra), og med Bulgaria må du tenke deg godt om hvor du bestiller. Ikke bestill Sunny Beach. Utover det er Bulgaria rimelig både på reisen, og ofte er all-inclusive inkludert. Mallorca, og da særlig Alcudia, er flott for små barn : kort flyreise, rent, godt utbygd og trygt helsevesen (med tanke på 4-åringen),relativt ok priser, flott strand på Alcudia. Lykke til !! Anonymous poster hash: e751b...47f
Gjest Unknown Skrevet 21. juni 2015 #5 Skrevet 21. juni 2015 Din mor og din bror på 4 år ? Hvor gammel er du da ? Hva er budsjettet ditt ? Akkurat nå er det høysesong for reiser, siden det er skoleferie, og da er det nesten ikke mulig å finne veldig rimelige reiser. Kan dere reise utenom skolens ferier, kan du få reiser for dere tre ned til ca kr 10 000 (søkte nettopp selv av ren nysjerrig direkte på Star Tour sine nettsider, og la inn siste uken i august. Da fikk jeg opp fra kr 10 000 og oppover for 2 voksne og ett barn). Billigst er det ofte i Bulgaria og Tyrkia, men til Tyrkia må du ha visum (og det koster ekstra), og med Bulgaria må du tenke deg godt om hvor du bestiller. Ikke bestill Sunny Beach. Utover det er Bulgaria rimelig både på reisen, og ofte er all-inclusive inkludert. Mallorca, og da særlig Alcudia, er flott for små barn : kort flyreise, rent, godt utbygd og trygt helsevesen (med tanke på 4-åringen),relativt ok priser, flott strand på Alcudia. Lykke til !! Anonymous poster hash: e751b...47f Oi, vi skal til Sunny Beach i august vi.. Budsjettet er på ca 10.000kr
MorTil2 Skrevet 21. juni 2015 #6 Skrevet 21. juni 2015 Det blir sikkert bra. Har selv vært i Bulgaria og bodd i Sunny Beach med to barn (riktignok eldre enn 4 år). I nærheten av hotellet var det fint, og hotellet var rent. Det jeg reagerte på var at så snart vi kom noen 100 meter fra hotellet, ble det veldig skittent, og inne i selve "byen" var det mye festing. Men dere skal reise når skolen er begynt ? Og da er det neppe så mye festing, og sikkert renere også utenom hotellet. Da vi var der, var det mye bølger, og guttene mine likte veldig godt å ligge på bademadrasser og vippe i bølgene. Ellers er det rimelig, mye bakt potet,pannekaker,wraps osv. Mye mat for pengene. OBS !!! De kjører som gale !!! Se dere godt for før dere krysser gaten !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå