AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #1 Skrevet 21. juni 2015 Har noen sett den? Er handlingen og filmen i seg selv bra? Se bort ifra grusomme scener.Anonymous poster hash: c4654...7a2
bruker_K Skrevet 21. juni 2015 #3 Skrevet 21. juni 2015 synes den var helt ok jeg.. en stund siden jeg så den, men sitter ikke å angrer i ettertid. Handlingen er vel ikke det aller beste
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #4 Skrevet 21. juni 2015 Har ikke sett den, men lest en detaljert beskrivelse. Tror neppe dritbra skuespill kan redde et slikt plott. Bare tull og vissvass fra begynnelsen til slutt.. Men jeg har ikke sett den da, kommer heller ikke til å gjøre det.Anonymous poster hash: ba374...f15
Wildstar Skrevet 21. juni 2015 #5 Skrevet 21. juni 2015 Skuespillet er så som så, storyen er så som så, voldelig, men ikke så ille som alle skal ha det til.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #6 Skrevet 21. juni 2015 Syns ikke den var bra i seg selv, tror den bare ble lagd for å sjokkere og derav tjene godt med penger. Er ikke snerpete men syns filmen i seg selv var forkastelig og, du sitter igjen med en vond følelse. Anonymous poster hash: 1de8e...3d2
Lady Stardust Skrevet 21. juni 2015 #7 Skrevet 21. juni 2015 Det er ikke en film man ser om man vil se en god film. Det er en film man ser om man 1) Er fan av gore og drøye scener, eller 2) vil vite hva 'all the fuzz is about'. 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #8 Skrevet 21. juni 2015 Filmen er ikke akkurat et kunstverk. Som tidligere nevnt er den laget for å sjokkere og "flytte grenser". Om du ser den med ørepropper (eller surround-anlegg) så er den kanskje ekstra jævlig, da du får noen lydeffekter som kan flyte litt ut ellers. Er ikke en film jeg ser på ny for å si det sånn. Anonymous poster hash: 862c4...d55
Blod Skrevet 21. juni 2015 #9 Skrevet 21. juni 2015 Jeg så den når jeg var 15 eller noe. Den var vanskelig for meg å forstå. Vet ikke om det var fordi det ikke var norske undertekster, har en tendens til å falle ut når jeg må konsentrere meg ekstra mye. Filmen er sjuk, jeg har sett mye filmer som er dårligere laget enn den, men den kunne vært bedre.
Lillemini Skrevet 21. juni 2015 #10 Skrevet 21. juni 2015 Ikke se den. Så den med kjæresten for noen år siden. Vi måtte se både Annie, Grease og Sound of Music på rappen etterpå for å få troen på livet igjen. Utrolig ekkelt, grusomt, deprimerende, og også rett og slett dårlig. 1
koskenkorva Skrevet 21. juni 2015 #11 Skrevet 21. juni 2015 (endret) hvis du ikke har sett den enda vil jeg anbefale deg å ikke se den. Sluttscenen er det drøyeste og filmen i seg selv er ufattelig drøy. Den har jo blitt bannet i flere land. Endret 21. juni 2015 av koskenkorva
PPM Skrevet 22. juni 2015 #13 Skrevet 22. juni 2015 Ikke se den, innholdet i denne filmen er vel lovstridig, i og med at det er voldtekt av spedbarn osv i den. Kvalm drittfilm som er vanskelig å fortrenge.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #14 Skrevet 22. juni 2015 Hva skjer i sluttscenen? Han voldtar sønnen sin uten å vite det tror jeg, og knuller en mann i øye ;p Synes ikke filmen var bra heller. Jævlige sener og ikke noe jeg finner underholdnene. Jeg kan dog forstå at noen finner det underholdene, men da foretrekker jeg heller blod og gørr og en øksemorder en dette her. Anonymous poster hash: cb603...081
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #15 Skrevet 22. juni 2015 Syns den var bra. Fint skuespill, strøken kinematografi, og overraskende stødig regi til å komme fra en debutant. Skal bli spennende å se hva han gjør med film nummer to. Håper på et iskaldt psykologisk drama uten noen ytre effekter. Anonymous poster hash: dd37f...47c
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #16 Skrevet 22. juni 2015 Han voldtar sønnen sin uten å vite det tror jeg, og knuller en mann i øye ;p Synes ikke filmen var bra heller. Jævlige sener og ikke noe jeg finner underholdnene. Jeg kan dog forstå at noen finner det underholdene, men da foretrekker jeg heller blod og gørr og en øksemorder en dette her. Anonymous poster hash: cb603...081 Ja, en mann voldtar den lille sønnen sin til sønnen nesten omkommer mens kona blir voldtatt av broren ved siden av, alt veldig grafisk. Kjenner jeg får lyst å spy av den filmen. Anonymous poster hash: 1de8e...3d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå