AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #1 Skrevet 21. juni 2015 Hei! Jeg lurte på om det er noen som har tips til hvordan man kan få bort kvisearr? Jeg har ikke mye kviser, men de jeg får blir det alltid arr av, som varer i måneder år før de blekner. Noen blekner ikke i det hele tatt, har et rødt merke på nesen fra ti år siden, som folk tror er en kvise fordi det er så rødt. Jeg klemmer heller ikke kvisene hvis den ikke er der i evigheter. Om jeg har hatt en kvise i tre uker og den fortsatt ikke ser ut til å forsvinne, renser jeg, varmer opp huden for å åpne porene og klemmer forsiktig. Men det blir selvfølgelig arr uansett. Så. Jeg har hørt a- vitamin (syre? peeling? krem?) kan hjelpe, men hvilken, hvor osv? Jeg bruker nå decleor white c+ for å fjerne mørke områder, men hjelper den på arr tror dere? Setter stor pris på svar:) Anonymous poster hash: cd8e2...07e
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #2 Skrevet 21. juni 2015 http://www.ebay.com/itm/RETINOL-VITAMIN-A-10-ML-OIL-SERUM-2-ANTI-AGEING-INTENSIVE-BEST-ANTI-WRINKLE-/281681600808?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item4195882128 Anonymous poster hash: e4bda...eae
carianne Skrevet 21. juni 2015 #3 Skrevet 21. juni 2015 Jeg skal ta ipl laser på klinikk mot røde arr til høsten. Det vil sikkert fjerne det røde merket ditt på nesen. Lys laser er det.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #4 Skrevet 21. juni 2015 Jeg skal ta ipl laser på klinikk mot røde arr til høsten. Det vil sikkert fjerne det røde merket ditt på nesen. Lys laser er det. Oj! Hvor skal du ta dette, og hvor mye koster det? Anonymous poster hash: cd8e2...07e 1
carianne Skrevet 22. juni 2015 #5 Skrevet 22. juni 2015 Ipl laser har de rundt på hudklinikker i Norge. Rundt 1000 kr pr gang. Men det kommer også an på hvor store områder som skal behandles.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå